78 תשובות
לא לכל דבר אם יש להם זין מה אתם רוצים ככה אני חושבת
כן
אנונימית
רק אם הן עשו שינוי מלא ויש להן כוס
פיזית לא אבל בעולם המודרני מין ומגדר הפך לקונספט חברתי עם הבדלים גדולים בין היחס של החברה לכל מין ועם התאמות של לבוש ומראה והתנהגות ועד שזה ישתנה אני מחשיב טרנסיות כנשים כי גם בלי לעבור את זה אפשר להבין את הבלבול ואת הצורך שיש להן
אנונימי
כן
אנונימית
לא.. בהרבה דברים הן ממש אותו דבר כמו אישה טבעית. אבל יש לה גוף, אברי מין, חוזק כמו של זכר, אז...
הן לא נקבות אבל נשים כן יש הבדל... ונקבה זה לא חשוב הנשיות כן
הן*
נראה לי שזה די עונה על השאלה
כן.
וגם המדע (למי שבאמת חוקר על זה) אומר כך.
האם נשים טרנסיות הן נקבות לכל דבר? ממש לא.
אבל הן בהחלט נשים
לא.
נשים טרנסיות (אם המושג הזה מתאר גבר שעבר שינוי מין והסיר את איברו הזכרי, או גבר שמגדיר את עצמו כטרנס, או שלקח רק טיפולים הורמונליים בלי להוריד את הפין) הוא עדיין גבר מבחינה אובייקטיבית, כי גם הכרומוזומים הם קובעים (ובעיקר, הם).

מבחינה אובייקטיבית = מבחינה מדעית.
^אתה טועה, אני יודעת ש(לפחות היית אמור)קראת את כל התגובות של המשתמשת theo הנושא, כולל ההסבר על ההבדלים ועל המחקרים המוכיחים את זה. אז למה אתה ממשיך לטעון את זה? נשים טרנסיות הן נשים, ומכיוון שאתה לא מאמין לי, אתה אמור לפחות להאמין למדע האמיתי שתומך בכך (כתבה רנדומלית במאקו או ערוץ 14 זה לא מחקר מדעי)
למה זה כל כך מפריע לאנשים

אתם לא פוגשים טרנסיות על בסיס יומי ואתם לא חייבים לדבר איתן

מבין שזה כיף לרדת על אנשים גם אני יורד על טרנסיות לפעמים משעמום באותה מידה שאני יורד על כל אדם מוזר אחר אבל יש הרבה אנשים שאשכרה שונאים את זה ואני לא מבין למי באמת אכפת מה אנשים שהם לא מכירים עושים בחיים שלהם
אנונימי
כל מה שתיאו הביאה היה להוכיח שזהות מגדרית עשויה להיות מולדת.

זה לא מוכיח שזכר הוא נקבה אם יגדיר את עצמו כך, או ישתנה בעזרת טיפולים, מהסיבה שיש הבדל בין מדע (מין) לבין תורת המגדר, ומבחינה מדעית אני צודק, הזכר הינו זכר, מבחינת מגדר לא אכפת לי, אני לא מאמין בתורת המגדר.

אי אפשר לשנות מציאות אובייקטיבית על ידי שימוש בדברים סובייקטיבים.
מבחינה מדעית, המין הביולוגי = המין שנקבע בלידה. לכן אני צודק.
מוזמנת להוכיח שאני טרנספוב, כי אני לא מאפיין שום שנאה, סלידה או גועל מטרנסים. זה פשוט דפוק שטרנסים או להטבים קוראים למי שמחזיק בעמדה הנגדית במילים כאלה, וזה סותר את האידיאולוגיה שלכם של: peace and love.

מגדר לא מעניין אותי, מבחינתי הוא המצאה. מה שאני מגדיר הוא לא מה שאני באמת אם מה שאני מגדיר את עצמי סותר את המציאות.
אני לא בת, ולא מלך, ולא רונאלדו, או בן 20, או מטר 90, או ערבי, או אתיופי, או רוסי, כי אני לא - יש מציאות אחת, ולא אמורים להתכחש אליה. כל הקטע של מגדר הוא בעיניי שטויות שמנוגדות לדברים אובייקטיבים, ומין ומגדר הם בעצם אותו הדבר.

מה שמגדיר את עצמי הוא הכרומוזומים שלי ובין היתר, איבר המין (למרות שזו אינה האינדיקציה הכי נכונה).
דיברתי איתה מלא בפרטי, היא פשוט לא שכנעה אותי.
אוקיי, אז אני טרנספוב, לא אכפת לי. אני מעדיף להיות כזה מאשר להאמין שנשים טרנסיות הן נשים אמיתיות.

מגדר הוא המצאה חברתית ולא מעניינת בדברים אובייקטיבים.
אפשר לדעת מה ההבדל אם אני מגדיר את עצמי כמלך?
העניין המדעי נכנס לפועל בזה שקוראים לה אישה טרנסית ולא אישה ביולוגית, הקונספט של אישה זה מגדר חברתי ואם אין לזה משמעות מעבר למדע מה אכפת לך איך בן אדם מתלבש מתנהג או מבקש שידברו אליו? מילים אפילו לא אותו דבר בכל שפה אז מה מדעי פה בדיוק
אנונימי
כי מלך זה קונספט שונה
מין זה משהו שיש לכל בן אדם בעולם ובגלל זה זה שונה
אנונימי
^^קצת מבלבל אותי להבין אם אתה מחזק אותי או אותה, אבל נשמע שיש בדבריך דברים שמחזקים אותי:

נניח ואני בן 17 כי נולדתי לפני 17 שנה, זה נכון, זה אובייקטיבי לחלוטין, זו האמת. אי אפשר לשנות אותה בגלל דברים סובייקטיבים (רגשות, מחשבות ודעות). אם לדעתי אני בן 18 כי אני חושב שאני בוגר, אני אהיה כזה? לא, וזו הסיבה שאין סיבה להתייחס לזה ברצינות
להיות מלך נותן לך זכויות מסוימות, להיות גבר או אישה לא נותן לך כלום חוץ מעצם היותך גבר או אישה וזה לא לוקח כלום מאף אחד אחר
אנונימי
מה כואב לכם שטרנסיות אף פעם לא יוכלו להיות מאה אחוז אישה אין מה לעשות הגוף שלהם שונה אני לא הומופובית או משהו פשוט זאת האמת
גם להיות בן 18 נותן לך זכויות מסוימות בחברה שבני 17 לא מקבלים, להיות גבר או אישה לא משנה שום דבר חוץ מאיך שאנשים פונים אליך
אנונימי
לא נכון, הקונספט של אישה הוא גם ביולוגי.
אישה, מה זו אישה? נקבת אדם בוגרת.

תוכל לחפש זאת גם באינטרנט, חיפוש קצר ומהיר.

אנשים סתם התחילו להמציא שאישה זה גם מגדר, זה לא היה ככה לפני.

אני כרגע נער, וכשאתבגר - אהיה גבר (כי גבר = זכר אדם בוגר).
thomas sanderson

ההבדל הוא שאתה מגדיר את עצמך, זה שאתה מגדיר את עצמך לא אומר שזה המגדר שלך. אתה לא מגדיר את המגדר שלך, המגדר שלך מגדיר אותך, מה שאתה כן יכול להגדיר זה את איך שתרצה שיפנו אליך, שזה לא נתמך בשום אופן מדעי או חברתי ולכן אתה מוזמן לעשות ככה, אבל אף אחד לא יקח אותך ברצינות.

מדהים לראות איך ברגע שtheo נעלמה ישר באת בהצהרות הומופוביות וטרנספוביות כי "האח הגדול" כבר לא שומר על האתר. זה פשוט עצוב...

דיברתי איתה הרבה, ומההכרות שלי איתה סביר להניח שהיא מסתכלת פה בשאלה עכשיו.
אנונימי, אני לא מבין את הטענות שלך ומה אתה רוצה.
^^^^תקשיב אבל הקטע זה שמבפנים הם בנות הם נולדו בגוף הלא נכון אז הדוגמא שנתת היא לא טובה זה רק שהם מאמינים שהם בנות הן באמת בנות פשוט מבפנים אבל הן אף פעם לא יוכלו לגמרי להיות נשים
עוד בעיה שלך היא שאתה לא מכיר בהגדרות עדכניות של המילה.

לדוגמא אם אני אגיד באנגלית orange, ואתה תגיד שזה מתייחס לתפוז, ואני אגיד לך שהתכוונתי לכתום, אתה תגיד שאין דבר כזה כי במקור ההגדרה של המילה orange הייתה תפוז. האם זה אומר שאתה צודק? לא. כי ההגדרות של המילים משתנות, ואלו העובדות של היום שאתה צריך לקבל
המשמעות הביולוגית זה נקבה לא אישה, טרנסיות קוראות לעצמן אישה

המשמעות של אישה זה הרבה יותר מעניין פיזי

והגיל שלך לא משתנה כי זה לא קונספט חברתי, זה מתי נולדת זה לא משתנה כמו שהמין שלהן שהוא החלק המדעי לא משתנה רק המגדר לפי החברה

באותה מידה שיכולת להיוולד גבר יכולת להיוולד אישה, זה לא רלוונטי לגיל או שום דבר אחר ולכל גיל אתה תגיע בשלב מסוים

ושוב, אף אחד לא משנה את המין רק את המגדר כי מגדר זה קונספט חברתי שנקבע לפי מין של כל בן אדם ולא כל בן אדם שנולד בצורה מסוימת משתייך לזה אוטומטית

ובגלל זה בדיוק הם משנים את המגדר, החלק החברתי, ולא את המין שזה החלק הביולוגי
אנונימי
מקווה שזה ענה על השאלות שלך תומאס
אנונימי
piggy
היא נחסמה, יש לה משתמש שני? אשמח לדעת את השם.
לא באתי בשום הצהרות טרנספוביות (הומופוביות? איפה?), וגם אמרתי לה את מה שאני חושב והיא יודעת את העמדה שלי, כשהיא הייתה באתר השתדלתי שלא להתערב בשאלות כאלה, בשביל לכבד אותה. לא ציפיתי שיווצר דיון בכלל.

לא ממש אמרת כלום במה שאמרת למעלה.
מגדר נובע מדברים סובייקטיבים.

מגדר הוא קונספט חברתי, גבר שמגדיר את עצמו כאישה יעשה זאת כי הוא ירגיש נשי על פי דברים חברתיים. אין לי כוח להביא דוגמה, אין לי הרבה סוללה
^שזה רק מוכיח שמעולם לא ניסית להבין את דבריה של theo... יכולה לחפש בשבילך את כל ההודעה הארוכה שלה שהיא כתבה על זה, כולל הסבר על ההבדלים בין מין למגדר (ואין למה להגיד שלדעתך זה אותו דבר, זה כמו שתגיד שכיסא ומברג זה אותו דבר, זה שלדעתך זה אותו דבר זה נחמד, אבל עובדתית לא נכון), והיא הביאה מחקרים אמיתיים ומדויקים על זה שזה מולד, להתכחש לזה זאת פשוט טעות שמוציאה אותך בצורה רעה.

ואגב, אתה טרנספוב כי אתה מכחיש את זה, והכחשת הקיום היא חלק מההגדרה.
thomas sanderson

אתה לא צודק, אתה טועה ברמות.
אף אחד לא משנה את מינו או טוען שהוא עושה ככה, כי טענה כזאת היא מטומטמת ואכן לא הגיונית מבחינה מדעית.
הבעיה שלך היא שאתה (כמו הרוב המוחלט של הטרנספובים) מתייחס למין ולמגדר כאותו דבר (כשהם דברים שונים לגמרי, ואגב, אם מגדר הוא מולד וtheo הוכיחה את זה, סימן שזה אכן נתמך בצורה מדעית, והיא לא הוכיחה שזה עשוי להיות, היא הוכיחה שזה תמיד ככה), ומתייחס למגדר כאילו זאת איזה תורה מטומטמת שמישהו המציא.

הרי אם זה היה נכון, זה לא היה מתקבל כעובדה על ידי מדענים.

בבקשה תפסיק עם הטרנספוביה כי זה לא נכון וזה רק גורם לכעס, ריבים, שנאה, דיספוריה ועוד שנאה.

peace and love❤
מגדר ומין מקושרים אחד לשני כשמין זה עניין מדעי ומגדר זה דבר חברתי אבל הם בכל זאת קשורים

אף אחד בעולם לא שינה את המין שלו, כי זה בלתי אפשרי, הם שינו את המגדר שלהם ואת המראה שלהם והלשון פניה כדי להתאים למגדר הזה, ואף אחד מהם ( מראה מגדר ולשון פניה ) זה לא עניין מדעי, זה נטו עניין חברתי

אז איך המין של הבן אדם רלוונטי למגדר או בכללי איך מין ומדע קשור לאיך בן אדם נראה, מתנהג או מדברים אליו? אין פה שום עניין מדעי, רק המין והם לא שינו אותו כי אי אפשר

איך זה מדעי לדבר לבן אדם שמבקש שידברו אליו בצורה מסוימת בצורה שונה?
אנונימי
אני דווקא הסברתי לך מצוין למעלה אתה זה שהרגע לא הצליח למצוא שום טענה
אנונימי
piggy
מילים הקשורים לשפה לבין מילים והגדרות אלו דברים שונים.

אתן דוגמה בשביל להבהיר את עצמי:
המילה "דתי" מתארת הגדרה. דתי הוא אדם שמאמין בדת מסוימת.
מה יקרה אם המילה הזו פתאום תשתנה שאדם דתי הוא אדם שהוא בכת השטן?

האם את רואה מההסבר הסביר מינוס שלי הבדל בין שפה לבין הגדרות?
לאישה נוצר הגדרה נוספת בגלל תורת המגדר (דרך אגב, אם את חושבת שתורת המגדר הוא מילה מזלזלת, אני אומר תורת המגדר כי מלא להטבים משתמשים בה).
זה לא בושה להגיד אוקיי טעיתי, זה רק מראה על בגרות

וזה גם לא שלגמרי טעית, אתה פשוט עושה הקשר לא נכון בין מין למגדר

אם היינו בחברה שלמין אין משמעות מעבר למשמעות המדעית, לא הייתה סיבה שיהיו טרנסים כי הם לא משנים את הביולוגיה שלהם רק המראה ואיך אנשים מדברים עליהם שזה לא עניין מדעי ובגלל זה הומצא הקונספט של מגדר
אנונימי
הן מרגישות שהן נולדו בגוף הלא נכון כי הם נולדו בגוף הלא נכון לא כי סתם ככה הן מרגישות בנות וכן הדוגמא שנתת נכונה לקטע הביולוגי כי אין מה לעשות עם זה וגם אמרתי שהן בחיים לא יכולות להיות לגמרי נשים כי אין מה לעשות זה הגוף שלהם אבל מבפנים הן לגמרי נשים כמו שיכול להיות לך נשמה בוגרת של הן שמונה עשרה מבפנים אבל מבחוץ אתה בן שבע עשרה
piggy
אני לא רוצה לפגוע באנשים, ואם את מרגישה פגועה - מצטער על זה. אם תיאו קוראת את זה, אני אפסיק כי היא חשובה לי ואני לא רוצה שהיא תיפגע ותהיה עצובה כי עדיין לא השתכנעתי ממנה. יכול להיות שהיא באמת קוראת מההיכרות שלי איתה.

אה, שכחתי מהעובדה הזאת שעדיין אפשר להתחבר למשתמש.

אבל למה לא רוצה להקשיב? לפגוע באנשים ללא היגיון? אני דווקא רואה בכם שאתם מנסים לפגוע בי (לא את, ספציפית), אלא רוב הטרנסים או הלהטבים שהתווכחתי איתם על זה, או אם ראיתי אדם אחר עם עמדה כמו שלי מתווכח עם אדם מהלהטב, הלהטבניק תמיד פגע בו והעליב אותו, גם אם האדם התנסח בצורה יפה.

מרגישה פגועה? שונאת להתווכח על זה? מרגישה שאין איתי דיבור? מוזמנת להפסיק להגיב לי, או שתגיבי אבל לא תכתבי שום טענה בשביל לא להמשיך את הדיון, מה שאת רוצה. לא שיש לי ראש לדברים כאלו כרגע
אהבתי שאתה עונה רק לאלה שלא נותנים לך טענות ממשיות חוץ מ"יא טרנסופוב!!1!" כדי שיהיה לך מה להגיב אבל ממני אתה מתעלם (;
אנונימי
אנונימי,
תקשיב אחי, אני מודע שלכאורה יש הבדלים - אני פשוט לא רואה בזה הבדל, כי אני לא מאמין שההמצאה של מגדר היא נכונה והסברתי למה באמצעות דוגמות על "הגדרת אני העצמי כמלך, בן 18 וכו.

אז אחי, למה שלא יהיו גבריים נשיים? נשים גבריות? למה להגדיר את עצמך אישה? להגדיר את עצמך גבר? זה תמיד היה הגדרה שתלויה בתהליך ההתבגרות שלך ובגילך הביולוגי, אין צורך לשנות את זה, וזו לא בושה להיות גבר נשי או אישה גברית.
נשים גבריות קיימות, גברים נשיים אוכלים מכות

וזה אפילו לא רלוונטי לנושא
אנונימי
רוביןספארלקס
אין דבר כזה להיות נשים או להיות גברים, כלומר, במובן הביולוגי יש, ויש כמובן דברים חברתיים, אבל גבר כזה הוא פשוט נשי, לא אישה - יש הבדל!
ועניתי לך על הדוגמא של מלך בן 18, תקרא
אנונימי
אם אתה רוצה אני אעתיק ואדביק שוב
אנונימי
איך זה רלוונטי לנושא? זה הכי רלוונטי.
ברור שנשים גבריות קיימות וגברים נשיים קיימים, וזה מה שצריך לעשות, לא להגדיר את עצמך כגבר ואישה, כי גבר ואישה -> נקבת/זכר מין בוגר/ת.
עניתי למעלה על דברים שענית, לא יודע אם לך, אולי למישהי אחרת שענתה את אותו הדבר.

אבל אגיד את דעתי שוב:

לפי ויקיפדיה:
אִשָּׁה היא אדם בוגר מהזוויג נקבה. לנקבה סימנים ביולוגיים המבדילים אותה מהזכר של המין האנושי. נקבה במין אדם מהלידה ועד גיל שלוש נקראת תינוקת, עד גיל ההתבגרות היא נקראת ילדה, בגיל ההתבגרות היא נקראת נערה. אישה צעירה נקראת גם עלמה או בחורה. האפיון הכללי שניתן בחברה לתכונות המזוהות עם נשים נקרא "נשיוּת".

גבר שמגדיר את עצמו אישה - אינו אישה, כי אישה הוא מושג שאתה גם לא שולט בו, הוא משתנה בתהליך התבגרותך. אז מה אותו גבר? נכון, אותו גבר נשי.

זה הכול.
שוב אחי
יש מין
יש מגדר
מגדר זה קונספט חברתי לא מדעי שהחברה שלנו המציאה בשביל אנשים שלא מרגישים בנוח עם המסגרת שמין תוקע אותנו בגלל איך שהחברה מגדירה מין

אף טרנסית לא טוענת שהיא נקבה, כי זה מין ביולוגי, הן טוענות שהן אישה טרנסית
אנונימי
thomas sanderson

אתה שוב ושוב מתעלם מהעובדה שזאת לא המצאה ושזה מולד ואמיתי (כמו לקרוא למוח שלנו המצאה, למרות שעובדתית אחרי מחקרים ובדיקות יודעים בוודאות שהוא קיים), ואתה מתעלם מהעובדה שזה ליטרלי מוכח שמגדר זה דבר אמיתי שנובע מהשפעות כרומזומים (דבר שאתה ככ מאמין בו כנראה) על העובר בשלב ההיריון. הויכוח איתך מזכיר ויכוח עם שטוחיסט, אתה מאמין בכל ליבך שזה מומצא ושזה לא אמיתי ושזה שקר, למרות שהביאו לך לראות הוכחות מול עינייך.
ויש דבר כזה גברים נשיים ונשים גבריות, זה ממש אבל ממש לא ההגדרה של מגדר. אתה באמת חושב שאנשים פשוט ממציאים לעצמם דיספוריה מגדרית, שמובילה לחרדות, דיכאונות ואובדנות? לא נשמע לי הגיוני...
רוביןזפארלקס

אבל למה שרגשות ישנו דברים ביולוגיים? אני מבין שהם מרגישים בנות למרות היותם זכרים,
אבל זה לא אמור לשנות משהו.

שוב, זה כמו שאני בן 17 וגם אם ארגיש בוגר לא אהיה בן 18, אתם לא מנסים לקלוט את הנקודה שלי.
אגב, אוסיף ואומר שהמילה "מגדר" (לפחות בשפה העברית) הומצאה במיוחד בשביל לתאר את ה*מגדר*, ולא המין. מגדר זה שילוב של המילים "מילה" ו"גדר", אז להגיד שזה אותו דבר זה שוב שגוי, כי זה ליטרלי נגד המשמעות המילולית של המילה.
לא נכון גבר שמבחינה ביולוגית הוא גבר יכול להיות אישה טראנסית (שזה להיות אישה מבפנים) והוא יכול להיות גם גבר נשי(לא בנוסף כן?) וזה שונה לגמרי אז מבפנים הוא יכול להיות אישה
אין טעם להתווכח בשלב הזה הוא לא באמת מחפש להשכיל הוא פשוט מחפש להיות נגד דברים זה כמו לדבר לקיר

ובשבילך אחי זה מאפיין של אנשים טיפשים תעבוד על זה
אנונימי
המשמעות הביולוגיות זו נקבה, מכיוון שנקבה זה משהו כללי. אישה זה משהו ספציפי והבאתי את ההגדרה בתגובה מעליי.

ילדה זו נקבת מין צעירה, נערה זו נקבה בגילאי הנעורים (14-18, אני חושב, או שזה גם 13? או עד 20? אני לא יודע לגבי הטווח)

מילה נרדפת לאישה היא גם עלמה.


האמת היא שגם בגיל יכול להיות דברים חברתיים, כי אם לאישה/בת/ילדה יש תכונות חברתיות (ולכן מגדירים את זה כקונספט חברתי), יכול להיות גם לגיל:

גיל 18, סטיגמות שיש על גיל 18, בגרות מסוימת וכדומה.
תכונות חברתיות יכולות להיות מנטליות של עבודה ורצינות, וכו וכו
עניתי כרגע על תשובתך אנונימי
אחי אתה מביא משמעות של מילים אשכרה? אתה זוכר שהטענה שלך פה זה מדעי ומדעי כן? שפה זה לא דבר מדעי זה חברתי
אנונימי
חפש בגוגל את המילה "מגדר" וכנס לויקיפדיה, הדבר הראשון שקופץ לך...

אם אתה עצלן, עשיתי לך את זה בשבילך
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%d7%9e%d7%92%d7%93%d7%a8
וזה שיש דברים חברתיים בגיל 18 לא משנה את העובדה שאתה בכל מקרה תגיע לגיל 18 ויש דברים חברתיים על כל נושא שקיים בעולם ובכל זאת מין זה קונספט שונה מכל הדברים החברתיים האחרים
אנונימי
גם כן הזכויות שלך ביקום משתנות לפי הגיל שלך, לא לפי המגדר שלך וגם לקחת אלכוהול גבר ואישה בני 15 יקבלו את זה אותו דבר כמו שגבר ואישה בני 18 יקבלו את זה אותו דבר
אנונימי
אין שום קונספט שקיים שדומה למין ומגדר ובגלל זה אין שום דוגמא להשוות את זה אליה אז למה אתה אפילו מנסה
אנונימי
ביום שנחיה כמו חיות למשל שמין זה נטו עניין ביולוגי לא יהיו יותר טרנסים

עד אז זה המצב
אנונימי
piggy,
לא? ברור שדיספוריה מגדרית היא לא מומצאת, אני רק אומר שהקונספט החברתי הזה לא אמור להיות קיים, ושהוא נוגד דברים אובייקטיבים, זה הכול.

זה לא אותו הדבר מבחינת משמעות מילולית, אבל מבחינת הגיון - כן.

רובין,
חשוב לציין שאני לא אומר שגבר טראנס הוא לא קיים, לטראנס יש הגדרה. אני רק מבקר את זה שאין בזה הגיון, ושמבחינתי גבר טרנס הוא לא אישה וגבר, כי מה שמעניין אותי הוא איך שמסתכלים על המין שלו, ולא על המגדר (שאיתו, כמו שאמרתי, יש כל מיני בעיות).

אנונימי,
לא, כל מה שאתם אומרים לי כבר ידועים לי. אולי אתה זה שהוא ראש בקיר, כי זה לא נראה שאתה מנסה להבין או קולט את מה שאני אומר לך.
דיברתי עם theo הרבה על הנושאים האלו ועדיין החזקתי בעמדתי, ולהחזיק בעמדה שלך זה לא להיות ראש בקיר. כל מה שאתם אומרים לי תיאו כבר אמרה, ואני ממליץ לכם להשתמש בצורת התנסחות שלה, היא מתנסחת בצורה מכבדת מאוד. טוב, אולי רק אתה אנונימי, פיגי דווקא התנסחה אחלה
אנונימי,
וזה לגמרי לא חכם לדעתי. כבר הסברתי למה אני חושב שלקשר את ההגדרה של אישה (נקבת מין בוגרת) לבין קונספט חברתי זה לא נכון, כי בתכלס, יש לך את ההגדרות האלה: נשיות וגבריות. אישה וגבר זה משהו אחר.

אתה מבין שההגדרה המקובלת של גבר ואישה זו נקבת מין בוגרת וזכר בוגר? אז כשאתה אומר שאתה גבר, זה כי אתה זכר בוגר.

אני מקווה שהבנת את הכוונה שלי
אתה ממשיך לדבר נטו על העניין הביולוגי, אנחנו מסבירים לך למה ביולוגיה לא רלוונטית למגדר וכל דוגמא שנתת נתנו הסבר למה גם זה לא רלוונטי לביולוגיה או מגדר ואתה ממשיך להגיד בדיוק את אותו הדבר בלי לשנות שום דבר או לנסות שניה לחשוב בצורה קצת שונה למרות שסיפקו לך מספיק הסברים למה זה לא קשור לביולוגיה
אנונימי
בשלב הזה אני מסיים תשיחה אין פואנטה להמשיך כשאתה חוזר על אותו דבר מקווה שתלמד לפתוח את הראש
אנונימי
"וזה שיש דברים חברתיים בגיל 18 לא משנה את העובדה שאתה בכל מקרה תגיע לגיל 18 וי"

לדעתי אתה דווקא מחזק את מה שאני אומר פה.
כי כמו שאמרתי, אישה וגבר זה לא קונספט חברתי, סתם הפכו אותו להיות כזה. אין באמת הבדל להגיד: "אני גבר נשי"
לבין "אני גבר טרנס" במובן המילולי (טוב, אולי סביר יותר שאצל גבר טרנס הוא יעשה שינויים כמו טיפולים הורמונליים, אבל זה לא משנה את הדעה שלי שלא אתייחס אליו בתור אישה).
אין מה לעשות רק אם היית טראנס היית מבין אתה לא יודע איך הן מרגישים ואיל זה להיוולד לגוף הלא נכון כי אם היית מבין לא היית אומר שאין בזה היגיון
piggy

אני מכיר את ההגדרה, וכרגע אני לא מתייחס למובן המילולי של המילה, אלא לדעתי בלבד.

כבר אין לי כוח להמשיך, אז אוכל לסכם לרובין, לך, ולאנונימי:

זה פשוט. אני פשוט לא מאמין במגדר, לא חושב שהוא אמור להיות קיים ושאמור להיות קיים גבר נשי ואישה גברית, ולא זכר אישה (טראנס) ונקבה גבר (טראנסית).

הדיון הזה מייאש אותי, וגם אני לא רוצה לפגוע בפיגי אם הנושא הזה נוגע בה.

נסיים פה, אין לי כבר סוללה.

אני רק רוצה להגיד שממש אין לי בעיה עם טרנסים ושאם טרנס יפנה אליי אני אוכל לכבד אותו בלשון פנייה שלו, וגם אוכל להמליץ לו איך להיות יותר נשי אם ירצה, ואם מישהו יתבריין אליו, אני אהיה עצוב או כועס, או שניהם, אני חס וחלילה לא רוצה לפגוע באף טרנס, יש לי פשוט עמדה אחרת.

מצטער אם העלבתי מישהו, אני לא דוגל באף שנאה, אני אוהב את כולם
רוביןספארלקס
לא אגיב לזה כי אין לי כוחות כבר.
אבל אפשר שאלה:
האם מבחינתך זו בעיה שאני חושב שגבר טרנס הוא עדיין גבר כי הדעות שלי אחרות? כל עוד אני לא הולך מעבר לזה.
במידה ולא ידעת, כשאתה נחסם אתה עדיין יכול להיכנס למשתמש ולראות הכל ולקבל התראות וזה, אבל פשוט אי אפשר לעשות כל דבר של פעולה אקטיבית, כמו לשנות פרטים, לענות על שאלות, לתת מינוסים/פלוסים/נעצים וכולי...

ואפסיק להגיב לך כי נראה שאתה לא באמת רוצה להקשיב ומעדיף סתם לפגוע באנשים ללא סיבה כשאין לך היגיון
אסביר שוב:
מגדר- קונספט חברתי
איך להתנהג, איך להתלבש, איך לדבר, אתה יכול להסכים איתי שיש הבדלים מאסיביים בחברה בנושאים האלה בין גברים לנשים

ובגלל ההבדלים האלה, יצרנו את המושג "מגדר" כדי שלא נצטרך להתנהג ולהתלבש רק בגלל המין שלנו, כשמין זה עניין ביולוגי וההבדלים בין התנהגות של גברים לנשים זה חברתי

אף אחד לא שינה את המין, רק את הלבוש המראה והצורה שאתה מדבר אל הבן אדם- שאף אחד מהם זה לא דבר מדעי ושלושתם זה קונספט חברתי שקשור למין למרות שאין קשר מדעי למין
אנונימי
אתה לא ענית על זה שהסברתי לך למה מלך בן 18 זה דוגמא חסרת פואנטה
אנונימי
לא אבל אם אתה משחק בפריז זה הופך לכן
אנונימי