7 תשובות
שואל השאלה:
כתבו לו את זה כבר
כתבו לו את זה כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אהבתי תודה
אהבתי תודה
אנונימית
בכיףף
לא הייתי לבד. יש לי נצי נצ.
בוא נשתה תה עם נענע
כן יש לי מכנסי חלל
(אבל זה לא מקורי)
כן יש לי מכנסי חלל
(אבל זה לא מקורי)
רביד כפרה שלי הריני מקבלת על עצמי להגיע לכל ההופעות שלך (את יכולה בלי ועם הכפרה,זה די מוזר אבל יש לו שיר כזה אז זה מגניב)
תעשה לי טיול מאורגן
באותו הנושא: