9 תשובות
גם אני שאלתי את השאלה הזו פעם, אין לאף אחד תשובה על זה, חחח
מצאתי פעם תשובה באינטרנט אבל אני לא זוכרת חחח

הנה מצאתי
וואי כן אני תמיד חושבת על זה, מעניין איך זה לראות מבנאדם אחר
אתה אפילו לא יודע שאני מודע וחש דברים בעצמי. יכול להיות שאתה היחידי שיש לו מודעות וכל השאר הם השלכות של התודעה שלך. בכללי הנושא הזה מוגדר לפעמים בתור הבעיה הקשה של התודעה, כי אין לנו יכולת לחוות כת תודעה שהיא לא שלנו. או בצורה יותר ספרותית אנחנו כלואים בתוך הסובייקטיביות שלנו
יש לזה תשובה
תעשה מחקר קטן בגוגל
אנחנו לא יודעים
שאלה מטופשת
יואו לכולנו עברה המחשבה הזאת בראש
אני רוצה לקרוא על זה עכשיו