3 תשובות
חחח אחלה תשובה ראשונה
ואני מאמינה שאם אוהבים באמת אז טבעי
ואני מאמינה שאם אוהבים באמת אז טבעי
חחחח אני בוכה^^^^
מצחיק, לפני יומיים נפרדתי ממנה
אנונימי
באותו הנושא: