8 תשובות
כן
יש סיכוי יותר גבווה
כן, יש יותר זמן לשבת ולדבר
סיכוי גבוה כי בצבא אתה פוגש אנשים שברגיל אתה כנראה לא היית פוגש.
שואל השאלה:
אני מכיר הרבה אנשים שהכירו דרך הצבא ושמעתי על מקרים בודדים על כאלו שהכירו בבתי ספר
אני מכיר הרבה אנשים שהכירו דרך הצבא ושמעתי על מקרים בודדים על כאלו שהכירו בבתי ספר
אנונימי
לא אם אתה הולך ליחידה קרבית שהיא 90% גברים.
אבל חוץ מזה הצבא בונה תכונות ואם יש לך ביטחון אתה יכול למצוא גם בנות שמה, למרות שממש ממש לא הייתי סומך על זה.
בבית ספר יותר קל יחסית.
אבל חוץ מזה הצבא בונה תכונות ואם יש לך ביטחון אתה יכול למצוא גם בנות שמה, למרות שממש ממש לא הייתי סומך על זה.
בבית ספר יותר קל יחסית.
כן
באותו הנושא: