15 תשובות
לא, זה רע, את צריכה לאכול יותר.
אם תמשיכי לאכול ככה השיער שלך יתחיל לנשור ויהיו לך קרחות
שואל השאלה:
לא אכפת לי העיקר להיות רזה
אנונימית
מה את חושבת?
שזה הגיוני או לא?
אם את רוצה להפסיק עם השטויוץ ולהבין שמשהו לא בסדר פה
תטפלי בעצמך ולכי לטיפול
במיוחד אם זה לא משהו מקרי של פעם אחת
ראית את קארין באומן? היא הייתה בת 29 ונראתה בת 60+, היא לא הייתה יפה, היא הייתה חלשה עם שיער מאד דליל ואפור וקמטים והיא בקושי הייתה יכולה ללכת, את רוצה להגיע למצב כזה?
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת רק 5 קילו הכל טוב לא כמו קארין חס וחלילה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מרגישה שמנה
אני 1.69 ושוקלת כרגע 49.5
אנונימית
אם את רוצה להרזות תאכלי בריא ותלכי לחדר כושר לא ככה
זה תמיד מתחיל מחמש קילו... את יכולה ללכת לדיאטנית ולעשות ספורט, לנסות לשמור על מאזן קלורי שלילי ועוד כל כך הרבה דברים, לאכול 300 קלוריות ביום זה לא הפתרון וזה רק יגרום להשמנה בטווח הארוך, הגוף ירגיש מצוקה ומחסור ויחשוב שעכשיו צריך לאגור שומן
שואל השאלה:
אין לי כוח ללכת לחדר כושר אים לי מוטיבציה
פעם הייתי הולכת 5 פעמים בשבוע
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה
אנונימית
המשקל שלך תקין! את כבר ממש רזה.
זה אפילו קצת פחות מתקין, את כבר מץבסוג של תת משקל קל
יש דרכים הרבה יותר בריאות וגם כשעושים את זה בדרך כזאת יכול להיות סיכויים גבוהים יותר שתחזרי למשקל שהורדת מהר יותר
תקשיבי זה ממש לא בריא וכדאי לך להפסיק את זה עכשיו לפני שזה יהיה בלתי הפיך אבל את יכולה להתחיל להתאמן ולאכול בריא וכמו צריך בלי להחסיר שום דבר ולהשקיע כי זה שווה בסוף את תרגישי הרבה יותר טוב עם הגוף שלך אם תהיי חטובה.
אנונימית
את מטר שבעים ובקושי חמישים קילו !
תתעוררי
גם אם את חושבת שאת שמנה
את לא
ואת יודעת שאת לא
ההפך
את רזה מדי
50 קילו הייתי בכיתה ה
אני אוכל 3000 קלוריות ביום,חחח
אנונימי