8 תשובות
אצלי כשהייתי חניכה והיינו מגיעים לפעמים ממש קצת (שניים שלוש כזה) היו פשוט שמים אותנו בפעולה של קבוצה אחרת בגדוד אולי תבדקי אם זה אפשרי
אולי תכיני איתה סליים? או יצירה כל שהיא. או שתצטרפו לפעולה של מדריכים אחרים
ואת יכולה סתם לדבר איתה כזה על הצופים ובכללי על השנה ואיך לה וזה
עדיין
תמיד כשהגעתי לבד הייתי מדברת עם המדריכים שלי זה היה מזה כיף
או שתצרפי אותה לקבוצה אחרת
תעשי איתה כזה קפסולת זמן .
סליים
תעשי לה סיבוב בשבט
תכינו פאצ'ים ביחד
שואל השאלה:
ילדה בכיתה ד
שחנש
תדברו ותעשו יצירה או משהו מושקע שאי אפשר שהרבה בנות יעשו