7 תשובות
אתה מתפתח מהר יותר מהם
אנונימית
שואל השאלה:
מה טוסטרון עושה?
אנונימי
מי מספר לך לרוב הבנות מהכיתה ז יש כבר..
שואל השאלה:
^ אני מדבר על בנים לא בנות
אנונימי
כתבת " שאני בין היחידים שיש להם.. בכיתה"
יחידים " בנים ובנות(:
שואל השאלה:
לא ממש הבנתי
כי בין היחידים גם יכול להיות רק בנים
בקיצר לא משנה התכוונתי בנים אין לנו בנות
אנונימי
אהה... אבל הגיוני, לכל אחד יש קצב התפתחות אחר, גנים אחרים, וכמות הורמונים שונה