12 תשובות
אני עוטפת את זה בנייר טואלט
נייר
עוטפת
לכסות עם נייר
אותו דבר עם פד
לגלגל בעטיפה ואז בנייר
אותו דבר עם פד
לגלגל בעטיפה ואז בנייר
אני עוטפת בנייר
עוטפת ומכסה כי טמפון משיך להרטיב את הנייר
עוטפים במעט נייר טולאט עד שזה סתם נראה נייר מגולגל.
שואל השאלה:
אבל הנייר כזה ספג את הדם ונהיה גם אדום
וואי סורי שאני מגעילה באמת שאין לי את מי לשאול
אבל הנייר כזה ספג את הדם ונהיה גם אדום
וואי סורי שאני מגעילה באמת שאין לי את מי לשאול
אנונימית
עוטפת בהרבה נייר
עוטפים בנייר
פשוט שמים מלא נייר ושמים את הטמפון על זה ומעל מכסים עם עוד נייר ועוטפים
תגלגלי את זה בנייר
אם הדם נספג תעטפי עוד
אם הדם נספג תעטפי עוד
באותו הנושא: