8 תשובות
הכל טובב
אחיין שלך צריך לכבד אותך הוא ממש חוצפן.
את בסך הכל הערת אותו הוא מתארח אצלך בבית טיפת נימוס!!
את אחלה.
שואל השאלה:
היי .. ערכתי את השאלה כי היא כנראה לא הייתה מובנת. אבל אחיין שלי ישן אצל אמא שלי הוא רק ילד קטן. אני ישנתי אצל חבר שלי בבית, חוץ מזה אני על כדור הרגעה אז סלחו לי אני מצליחה לחבר מילים בנס
אנונימית
וואלה אני נמש מבינה גם אותך וגם אותו אבל את צודקת בעיניי
הוא היה צריך להגיד לך אין בעיה להביא לך חיבוק ולהסיע אותך, אבל אל תשכחי שהוא בטח רק התעורר ולא ממש הבין את הסיטואציה.
כשאני נגיד מתעוררת אני אפילו לא זוכרת בדיוק מה אמרו לי
שואל השאלה:
אני מבינה אבל בהתחלה הוא לא רצה לקחת אותי פשוט אחרי זה שהוא כבר התעורר הוא היה בעצבים והוריד אותי בבית ומאז התעלם ממני לא ענה לי גם לשיחות
אנונימית
לא יפה שלו
לדעתי היית יכולה להסביר לו יותר לעומק מה הפריע לך בלישון אצלו ואז הוא לא היה מתעצבן, אבל הוא כן יכל להיות סבלני. אני חושב שהוא פשוט מפחד להפגע
שואל השאלה:
אנחנו ביחד שנתיים וכל יום ביחד
פשוט ישנתי אצלו ולא הצלחתי להירדם הרגשתי לא בנוח כל כך .. לישון שם בסלון וזה פעם ראשונה שזה קרה. אני נפגעתי מהעובדה שהוא הרים את הקול כשכולם ישנים שם במיוחד שאני לא מרגישה נעים עם זה
אנונימית
וואלה לא יודע את יכולה להשלים איתו אולי תגידי לו שלא רצית שתריבו ככה וגם מאוד נפגעת מאיך שהוא הגיב,
אולי הוא יגיב באגרסיביות אבל את צריכה לעמוד על הנקודה שלך
אני כמעט בטוח שהוא יבין אבל תצפי לשיחה, ואני ממליץ שתשתפי לו בפירוט מה הרגיש לך לא נעים זה יגרום לו להרגיש מאוד בנוח איתך ואז גם הוא ישתף