15 תשובות
אם את באמת מרגישה שיש לך עוד מה לגלות וכאילו זה עדיין מסקרן אותך זה מראה על איזה אי סיפוק מהקשר הזה, לבגוד זה לא הפיתרון, אם את כבר בשלב שאת חושבת על לבגוד, צאי מהקשר הזה עכשיו, בשביל שניכם.
זה בסדר לבגוד כל עוד את לא פוגעת בו יותר מדי. פשוט תעשי את זה מבלי שהוא ידע ואז תוכלי לחזור אליו
אנונימי
אולי תנעשי למצוא ריגוש בו?
כי אם את רוצה לעשות "הפסקה" מהזוגיות להתנסות בדברים חדשים זה יכול לגרום לו לא לאוהב אותך יותר . ומי יודע אולי הוא ימצא מישהי אחרת שיותר טוב לו .
כי אם את רוצה לעשות "הפסקה" מהזוגיות להתנסות בדברים חדשים זה יכול לגרום לו לא לאוהב אותך יותר . ומי יודע אולי הוא ימצא מישהי אחרת שיותר טוב לו .
אנונימית
אל תבגדי בבן אדם בחיים,זה אחד הפוגעים ואם את רוצה להיות עם מישהו אחר אז תנתקי קשר ואז תעשי מה שבא לך אבל לא לבגוד
אנונימית
אם את חושבת על שבא לך לנסות אנשים אחרים משמע את לא ממש רוצה להיות באותה זוגיות
תיפרדי ממנו אין מה לעשות עדיף מאשר לפגוע באותו בנאדם
תיפרדי ממנו אין מה לעשות עדיף מאשר לפגוע באותו בנאדם
לבגוד זה לא הפתרון לא משנה מה. קודם כל אם את לא מרגישה ריגוש בקשר תחפשי איך להחזיר את הניצוץ, תגידי לו שאת מרגישה שהניצוץ קצת אבד ואת רוצה לנסות דברים חדשים, דייטים חדשים, דברים חדשים במיטה. בגל מקרה אם את מרגישה שאת עדיין רוצה לבגוד ואת חושבת שלא חווית מספיק ואת חושבת שתמיד תהיה לך את תחושת הפספוס הזו אז לסיים את הקשר. הוא לא אשם ולא צריך שתבגדי בו כי את לא יודעת לתקשר איתו.
אם את מרגישה בסדר עם לכתוב לי בפרטי אני יותר מאשמח לעזור לך ולהגיד את דעתי
מזה לבדוק עוד אנשים ואז לחזור אליו מה הוא צעצוע? את לא מרגישה שאת יכולה להתחייב תסיימי את הקשר את הריגושים שאת מדברת את יכולה גם איתו ולהתנסות בדברים חדשים שלא עשיתם פעם כדי להחיות את התשוקה בניכם ובחייאת אל תקשיבי למי שרשם שזה בסדר לבגוד בלי שידע ואז לחזור כי הוא בטח בגד בעצמו
"מה אם יש משהו יותר טוב"
"מה אם אני בחיים לא אסתפק במה שיש לי"
אלו מחשבות מפחידות אבל מאוד הגיוניות כשנמצאים במערכת יחסים. כשנכנסים לזוגיות מונוגמית יש ציפייה של מחויבות ונאמנות משני הצדדים.
אנחנו עלולים למצוא אנשים אחרים מושכים ואטרקטיביים אבל ההבנה שהבן אדם שאת נמצאת איתו ומה שיש ביניכם שווה על פני כל השאר.
אם העניין ממשיך להטריד אותך הייתי ממליץ לדבר על זה עם הבן זוג שלך, בסופו של דבר אכפת לך ממנו והעניין הזה גם נוגע אליו.
"מה אם אני בחיים לא אסתפק במה שיש לי"
אלו מחשבות מפחידות אבל מאוד הגיוניות כשנמצאים במערכת יחסים. כשנכנסים לזוגיות מונוגמית יש ציפייה של מחויבות ונאמנות משני הצדדים.
אנחנו עלולים למצוא אנשים אחרים מושכים ואטרקטיביים אבל ההבנה שהבן אדם שאת נמצאת איתו ומה שיש ביניכם שווה על פני כל השאר.
אם העניין ממשיך להטריד אותך הייתי ממליץ לדבר על זה עם הבן זוג שלך, בסופו של דבר אכפת לך ממנו והעניין הזה גם נוגע אליו.
לבגוד זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות במערכת יחסים
אם את לא מרגישה ריגוש איתו ו בנים אחרים גורמים לך לריגוש, למרות שאת אוהבת אותו כנראה שחא מספיק או לא כמו בהתחלה
ואם זה המצב זה כנראה גם לא ישרוד לכלכך הרבה זמן
ממליצה לך להיפרד ממנו במקום למשוך את זה ולפגוע בשניכם בסוף
או להישאר איתו וללמוד עליו עוד דברים ולראות את המעבר שיש בו
אם את לא מרגישה ריגוש איתו ו בנים אחרים גורמים לך לריגוש, למרות שאת אוהבת אותו כנראה שחא מספיק או לא כמו בהתחלה
ואם זה המצב זה כנראה גם לא ישרוד לכלכך הרבה זמן
ממליצה לך להיפרד ממנו במקום למשוך את זה ולפגוע בשניכם בסוף
או להישאר איתו וללמוד עליו עוד דברים ולראות את המעבר שיש בו
עצוב לי שאני לא יכול לספר לו על מה שרשמת עכשיו כי לא מגיע לו אותך אם זה מה שעובר לך בראש תפרדי וזהו
אנונימי
אולי תגידי לו את זה?
חיים למה נראה לך לבגוד איכס גועל
אנונימית
פשוט תפרדי ממנו וזהו אל תסבכי דברים
את לא מקולקלת גם לאבא שלי הייתה את המחשבה הזאת והוא עשה את זה והוא מרגיש מעולה
באותו הנושא: