20 תשובות
אם את רעבה למה שלא תאכלי?
מה זאת אומרת? את זקוקה לאוכל אחרת לא היית רעבה, תאכלי בבקשה.
שואל השאלה:
יש כדור או משהו להפסיק תרעב? או שאין דבר כזה
אנונימית
למה שלא תרצי לאכול?
תאכלי אוכל אמיתי זה לא שווה את זה
שואל השאלה:
כי אני לא יכולה מזה משנה
אנונימית
תכיני לך ארוחה בריאה בבקשה
חביתה עם ירקות בכל מיני צבעים טונה ולחם
או אם יש
אורז עם תפוחי אדמה עוף וסלט
תאכלי נסיכה למה לא?
להפסיק לאכול זה לא פיתרון לשום דבר.
אם הסיבה שאת לא אוכלת היא חוסר ביטחון לגבי הגוף שלך אני אגיד לך שלא משנה איך הגוף שלך יראה וכמה תשקלי את לעולם לא תצליחי לאהוב את עצמך עד שאת לא תשני את דרך החשיבה שלך.
תקשיבי אני לא מכירה אותך אישית אבל כנראה שאם את רעבה הגוף שלך מסמן לך שאת צריכה לאכול אם לא אכלת עדיין כלום אני לא יכולה להחליט עלייך אבל אני ממצליצה לך לאכול
שואל השאלה:
אני צריכה גוף יפה אני לא יאכל שלושה ימים גג תא יותר מדי אל תדאגו
אנונימית
אני אומרת לך זה לא יעזור לך אל תעשי ניסויים על הגוף שלך
אהובתי את חייבת לאכול אל תעשי את זה לעצמך בבקשה, זה גורם לבעיות אחרי זה זה לא רק שלושה ימים זה יתפתח למשהו רציני אל תעשי את זה תאכלי את רעבה הגוף שלך צריך אוכל ואנרגיה
הגוף שלך יפה כמו שהוא את לא צריכה לשנות שום דבר ובמיוחד לא בדרך הזאת
אמלה תקשיבי זאת לא הדרך!!!! זה מסוכן בטירוף אני בטוחה שהגוף שלך יפה את באמת תצטערי על זה זה לא שווה את זה תמנעי את זה מוקדם זה לא יעזור בכלום לא לאכול שלושה ימים מלדרדר לך את המצב הנפשי והגופני
הייתי במצב שלך,
תאמיני לי שזה לא יפסיק אחרי שלוש ימין וזה לא יפסיק בחמישים קילו,
בבקשה אל תחזרי על הטעות שלי ותאכלי משהו, לא כיף להגיע למיונים
אנונימי
אחותי בבקשה תאכלי אל תעשי את זה יתחיל לך נשירות בכמות מטורפת זה יפגע לך במחזור ובפוריות ומעבר מזה זה לא יגמר רק שם זה יחמיר בבקשה אל תעשי את זה
אנונימית
אם את רוצה להרזות להרעיב את עצמך לא באמת עוזר, פשוט תאכלי אוכל בריא ומשביע ותתייעצי עם דיאטנית
אל תלכי לדיאטנית מניסיון וקרה לעוד מלא אנשים שאני מכירה זה רק החמיר את המצב תתחילי לעשות ספורט תאכלי בריא ואת תרזי בדרך שהיא בריאה להרעיב זה לא עוזר כי ככה שתרדי במשקל את תעלי
אנונימית
תקשיבי אם את רעבה תאכלי את לא צריכה להרעיב את עצמך את רעבה סימן שאת צריכה אוכל הגוף שלך צריך אל תנסי להשתיק אותו תאכלי לא יקרה כלום אני מבטיחה לך (אם את בצום לבדיקה או משהו אז לא משנה)
ברור שקרח לא עוזר את צריכה אוכל