6 תשובות
מסעדה עם חברות הכי כיף
מסעדה עם חברות קרובות, ללכת לעשות תמונות בטיילת ליד הים
ללכת עם חברות למסעדה, סרט , פקניק אפשר .
לחגוג עם המשפחה
גם לי :)
ואני פשוט הולכת למסעדה ועושה עגיל
גם לי יש אני עושה עם המשפחה
אנונימית
בילויים שאת אוהבת