5 תשובות
לא זה מהמם
זה יפה רצח (לדעתי) ואני גם מדביקה מוגזמים וכל הזמן מחמיאים לי על זה אבל זה משתנה כל אדם לגופו
אנונימית
לא
לא זה ממש אחלה
באותו הנושא: