10 תשובות
גם אם תרוויחי בחודש 30 אלף עדיין זה כמה שנים טובות
שואל השאלה:
אני יכולה עכשיו שנתיים לחסוך אבל יותר משנתיים אני חא נראה לי אהיה מסוגלת להישאר בבית שאני עכשיו נמצאת בו
אני יכולה עכשיו שנתיים לחסוך אבל יותר משנתיים אני חא נראה לי אהיה מסוגלת להישאר בבית שאני עכשיו נמצאת בו
אנונימית
אם את צריכה לפרוק וזה אני פה❤
שואל השאלה:
תודה רבה לך
תודה רבה לך
אנונימית
בשביל לקנות דירה נורמלית תצטרכי לעבוד במשך שנים ולחסוך הרבה כסף בכל חודש, כלומר בלי לבזבז.
לדעתי אם לא טוב לך במקום שאת נמצאת, הפתרון הכי טוב בשבילך הוא לצאת מהבית לדירת שותפים (הוצאות זולות יחסית) ולהתחיל לחסוך ועם הזמן אולי לעבור לשכירות בדירה קטנה לבד. רק אחרי הרבה שנים תוכלי להרשות לעצמך דירה.
לדעתי אם לא טוב לך במקום שאת נמצאת, הפתרון הכי טוב בשבילך הוא לצאת מהבית לדירת שותפים (הוצאות זולות יחסית) ולהתחיל לחסוך ועם הזמן אולי לעבור לשכירות בדירה קטנה לבד. רק אחרי הרבה שנים תוכלי להרשות לעצמך דירה.
אלא אם כן המחירים ירדו משמעותית בחיים לא תצליחי תוך שנתיים בלי בגרות
הייטק
פרסום
שיווק
מכירות
פרסום
שיווק
מכירות
את יכולה להשכיר זה נשמע יותר אפשרי
שואל השאלה:
אני יודעת אני יודעת
אני יודעת אני יודעת
אנונימית
לקנות דירה זה המוןן
באותו הנושא: