8 תשובות
פייתון זאת השפה הכי קלה בעולם
שואל השאלה:
ניסחתי אחרת בבקשה תענו
אנונימי
הגיוני
זה נשמע הגיוני כי יש שפות קשות יותר ופחות ולפי מה שכתוב כאן השפה שאתה מדבר עליה היא שפה יחסית קלה
שואל השאלה:
יחסית למה?
אנונימי
זה כמעט אנגלית
כן פייתון זה יותר אינטואטיבי