155 תשובות
לא
ממש אבל ממש לא
כן בדו2
תלוי מי משלם לי
הייתי עושה בחינם
אנונימי
תלוי בכמה אנחנו מדברים
שואל השאלה:
תאמת קיוותי שכולם יהיו "לא" אבל לפחות יש רוב
אנונימית
שואל השאלה:
^זה להיות זול.
אנונימית
תלוי מה תלוי עם מי ותלוי כמה
שואל השאלה:
ווא ווא
אנונימית
לא, אין מצב
כן
יש לזה שם וזה נקרא ז*נה
אנונימית
חדמש לא
אנונימית
לא
כן
חבר שלי זרק פעם תוך כדי שיחה שהייתה לנו בנושא.
"כשמישהי אומרת שהיא לא ז!נה, היא מתכוונת שהיא לא ז!נה זולה"

לכל אחד יש מחיר. אם יציעו למישהו מיליארד דולר תמורת משהו מיני. שירים יד מי שיסרב.
לא מה אני זןנה?!
אולי ורק אם הייתי מתחבר אלייה וזה גם במידה והייתי נואש כרגע לא אבל כללי כן
אנונימי
בכסף לא כי זה נקרא זנות, אבל בלי כסף אין לי בעיה.
אנונימית
^^^ ממש לא לעומת מליון
לא לשום מחיר
אם זאת מישהי שאני נמשך אליה אז כן,אבל אם לא נמשך אליה אז לא.
אנונימי
כמה תשלום זאת השאלה
אנונימית
לא
גועל נפש
כן זה נשמע חווייתי וכסף קל
לא אני לא זונה וזה אסור
ממש לא מה אני זונה
כסף בא כסף הולך בשביל זה אנשים מוכנים להפקיר את עצמם? מסכנים.
שואל השאלה:
^^^אין לזה חוק..
אבל זה בהחלט ז|נתי
אנונימית
^^ החוק של אלוקים אפשר לראות בתורה מה מותר ומה אסור.
כן
אבל רק אם זה מישהו שנראה טוב
שואל השאלה:
^^אני לא מאמינה ועדיין בעד שום מחיר לא אמכור את הכבוד שלי
אנונימית
לא
זה להיות זונה
כנראה שכן תלוי מה וכמה אני מבין שהרבה יגידו שאפילו לא תמונה בשביל 1000000 שקל או משהו אני אישית חושב זאלה הגזמות ברור שכבוד עצמי וזה זה חשוב אבל הדברים שמאה אלף או מליון שקל יעשו לחיים שלי בעיניי זה שווה יותר מסקס חד פעמי או משהו כזה
אנשים שאומרים לא מרגישים לי קצת טיפשים אני לא ישקר
ממש תלוי, מה, עם מי וכמה
לא מה אני ז!נה
ברור מה
במיוחד מילדות בנות 14 שאני אוהב
תלוי עם מי
לא
לא
מי שצריך לשלם לסקס זה אומר שהוא לא טוב בזה
כמה משלם
כל מי שאומר לא תחשבו עכשיו 100 טריליון דולר דורות של המשפחה שלכם לא יצטרכו לדאוג בקשר לכסף לשניה ואתם באמת אומרים שלא הייתם נותנים כמה דקות של סקס מהיר וביי
לא , סתם נשמע הזוי לעשות את זה גם למי יהיה אומץ בשביל זה ובנוסף זה לא להרגיש בנוח עם הבן אדם
אנונימית
על כמה אנחנו מדברים
ממש אבל ממש לא
זו שאלה טריקית שמאוד קשה לענות עליה.
לא כי לא יודעים את התשובה, אלא כי אי אפשר לדעת מה היינו עושים באמת.

בדיוק העלנו את הנושא בשיחה השבוע:

מה אם אחד מאמצעי התשלום שלנו בחיי היום יום, היה מין?

כלומר, אדם היה הולך למכולת, רוצה לקנות חלב, קמח וביצים. הוא יכול לשלם כסף, או שהוא יכול... להתנשק עם המוכר נניח.
ונצא מנקודת הנחה שזה אשכרה ייקרא מטבע. כלומר, נדל''ן, בנקים, חברות ענק יקבלו תשלום באמצעות מין!

כמה אנשים היו מוכנים לא לשלם כסף, ויעדיפו לשלם במין, שבסופו של יום, לא יורד להם שקל?

שאלתי הרבה אנשים.. ותאמינו או לא.. רובם לא היו משתמשים בכסף.
רובם יעדיפו להשתמש במין.
אנונימי
אנונימית אז היית מוותרת על חיים ברמה הכי גבוה שיש בגלל שזה נשמע הזוי ולא תרגישי בנוח איתו
למה שאני אמכור את הגוף שלי?
התשובה היא חד משמעית לא
גם מין וגם כסף! איפה אני נרשם
לא
^^אני אוהב אותך
ממש לא אני לא אפקיר את הגוף שלי
תלוי כמה , ומה
אנונימי
תלוי כמה משלמים...
תלוי מה ועם מי.
אם הכוונה ללשכב עם מישהו/י זר/ה, אז ממש לא.
כן למה לא בעצם? סקס סקס סקס
20 שקל זה 20 שקל
יכול להיות שכן.
אלא אם אני ממש חייבת את הכסף - לא. אני לא זונה.
מחכה לחתונה אז לא
לא וואטדאפאק
אנונימית
לא
ממש לא
לא
זה נחשב להיות זונה
תלוי כמה ומה
לא גם בעד כל הון שבעולם
הקדוש ברוך הוא אסר אז אסור..
חוץ מזה שזה הפקרות ורדידות שאין לתאר..
כן
400 לשעה
אנונימי
תלוי מה
אנונימי
רק מראה כמה גברים הם אלה שזולים
לא
לאא
חד הכן
לא
ממש לא, אנלא אתן ת'גוף שלי למישהו בשביל כסף
אצל רוב הבנים פה 20 שקלים והם שלך (גם אם הם אומרים שלא)
חחח תלוי מה
אנונימית
לא. זה לא חוקי.
ממש ממש לא.
תלוי כמה אתם משלמים
להפליץ נחשב?
השאלה היא כמה ועם הוא מגעיל או הגיינה סבבה
אנונימית
אם אני יקבל מליון לחמש דקות
סגרתי את הפינה
אנונימית
תלוי כמה כסףף
תלוי עם מי

סתם, סתם. לא נראה לי זה זונתי
תביאו לי מיליון דולר וזה עדיין לא
לא.
אנונימי
לכל הבנות שמתלבשות חשוף ואומרות שלא מה ההבדל שניהם מיניים וגם אם לא יש בנות פה שמעלות תמונות בביקיני וכזה ויש אנשים מוסרים שמביאים על זה ביד ואתם לא מקבלות על זה כלוםומי שאומר שזה לא השאלה אמרו משהו מיני לא ספציפית סקס
כן
אנונימית
לא הבנתי למה עושים מינוסים למי שאומר לא..
אם כבר מי שאומר כן אין לו כבוד וערך עצמי..
אני לא אחלל את הגוף שלי ואת הצניעות שלי תמורת שום סכום שבעולם. נקודה.
תלוי מה וכמה משלמת
אנונימי
תלוי בתשלום ומה הבקשה.
אבל זה חייב להיות סכום פסיכי כאילו נגיד 100 מיליון
את האמת שאני לא מופתעת מהתשובות פה..
נראה לי כל בן אדם שני מתחזק עמוד באונלי פנס בימנו.
עצוב שהעולם התדרדר ככה
nas ^^^
אחי אני גבר
בנים היו משלמים כדי לעשות דבר מה מיני, אז לשאול אותם אם היו מקבלים כסף בשביל זה?

הקהל שלך זה רק נשים עם כבוד עצמי.

כל בן היה אומר פשוט "יאללה. למה לא להרוג שתי ציפורים במכה. גם מין וגם כסף, אבא יהיה גאה בי"....


לשאלתך, כיום לא הייתי מסכים לזה בחיים. אולי כשהייתי צעיר בחצי מגילי.
לא דיברתי אלייך אמרתי לזאת עם התמונה של החתול
^^דווקא תפסתי ממך מישהו יותר מבין אז נראלי אתה נשוי אז אני מבין אבל אם לא אז באמת תוותר על כמה כסף שבאלך רק כי אתה לא רוצה לשכב עם מישהי ולא אמרו זה ספציפית
syxqn
מת על התגובות שלך :)
תלוי כמה אבל לרוב כל סכום שיציעו אגיד כן.
אנונימית
אני אומר את האמת. סטטיסטית, גברים יותר חמורים ויותר קרימינליים בפשרות שלהם לדברים מיניים מנשים.

כלומר, זה לא שגברים מעוניינים "יותר" במין מנשים.
פשוט שלנשים לרוב יש הרבה יותר כבוד עצמי מלגברים.

לצערנו ולצער הרבה אנשים שטוענים שגברים ונשים זה בדיוק אותו דבר - זה לא נכון.
יש המון הבדלים בין גברים לנשים. אחד מהם זה שלנשים על פי סטטיסטיקה יש הרבה יותר כבוד עצמי בנוגע ל"סקס תמורת כסף".
לא דיברתי על זה דיברתי על זה שאמרת בשביל שום סכום של כסף
ושוב משהו מיני לא לשכב
דיברת עד עכשיו איתי, nas?

כי הגבתי לyou dont know me the original בכלל...

:-)

שלא יהיה פה קצר בתקשורת. זה קורה הרבה בסטיפס.
3>
אהה כן דיברתי איתך
אני לא הבנתי מה התגובה הראשונה שהייתה אליי, כי אני אמרתי בתגובה הראשונה שלי מה דעתי על גברים ומה דעתי האישית לגבי עצמי. אולי משהו שם לא היה מובן?
לא הבנתי למה שלא תעשה את זה
יש כאן מלא שאומרים לא ואין מצב אבל עכשיו דוגרי אם מישהו בא ונותן לכם 10 מליון שקל לא תסכימו? מי שאומר לו שקרן
למה לא אעשה את זה?

סיבה ראשונה היא שאני נשוי, אז בתור אדם שמחשיב עצמו ללא בוגדני, אין "באפשרותי".

סיבה שנייה היא שמעולם לא הייתה לי בעיה של "השגת מין" או היכרויות למטרות יחסים ארוכים. מבחינתי מעולם לא הבנתי למה גברים מסתבכים עם זה. בין אם זה היה כשהייתי נראה סבבה, בין אם כשהייתי נראה ממש טוב, ובין אם בתקופות שהייתי יותר שמנמן.
המוזר הוא שבתקופות בהן הייתי עם יותר מסה, הצלחתי להכיר יותר נשים. ככל הנראה זה כי "הסתמכתי" יותר על האישיות שלי, ולא יצאתי מנקודת הנחה ש"קוביות וזרועות" יעשו לי את העבודה, כי לא היו לי קוביות וזרועות כמו בתקופות אחרות.

אז אני חושב שהכבוד העצמי שלי חשוב יותר מכל זה.
שוב, אם אני הייתי בגילכם, דהיינו צעיר, ברור שהייתי אומר "כן", 99% מהגברים היו מוכנים לקבל כסף בשביל סקס. אין בכלל ספק בזה. :-) זה מה שהופך אותנו לכאלה חלשי אופי וסתומים, אבל זה מה יש. אנחנו לפחות מודעים לזה ולא מתווכחים.
אתה חושב רק על הסקס אתה שוכח שאתה יכול לקבל כמה כסף שבאלך
חחחחחחח..

ננעלת על הכסף אני רואה ...

וכסף זה לא הכל בחיים.
ידעתי שמישהו יגיד את זה ברור שלא הגל אבל חלק גדול
הסקס לא אכפת לי גם לא הייתי רוצה לאבד את הביתולים לסתם איזה אחת אבל בשביל כמות כסף שאני מחליט ברור שכן
לא וגם לא נראלי בכללי אם אין קשר רגשי חזק
לא מה אני זונ008ה?
אני לא חפץ שקונים
אז לא
עם נשים בגילי ומטה (18+) ושנראות 6 ומעלה - כן.
אנונימי
תלוי
עשיתי, לא גאה בזה.
ומי שאמרה "מה אני זונה" א' כל אקדים ואומר שאני אומנם מרגישה ככה. אבל עדיין זה לא משהו שאומרים. יש אנשים שהגיעו לזה משיקולים וממקומות שאני מאחלת לך שבחים לא תפגשי את המקומות החשוכים האלו. בהתחלה אני בכלל לא רציתי ולהגיד לי זונה- טוב זה רק מפיל אותי לתחתית יותר ממה שאני כבר.
אנונימית
לא, מטר של כסף לא שווה סנטימטר של כבוד
תלוי בהמון דברים
מצב כלכלי שלי, איזה דבר מ^ני ותמורת כמה כסף, מי משלם וכו...
אנונימית
למה בתשלום
אני אשכב בחינם עם אנשים שאני רואה מושכים
אנונימית
לא ניסיתי דברים מיניים כמעט אז אני לא יודע כמה כיף כל דבר כי אם זה כיף מה אכפת לי גם לקבל על זה כסף אז כן
אנונימי
לא! הגוף שלי זה מקדש!
לא!
הכסף הזה בא והולך
הזיכרון התחושה שעשית דבר כזה תישאר איתך!
לא זה הנקודה כסף בעד משהו מיני =זונה
שמעי אם בחורה משלמת לי 2000 שקל בשביל להתנשק איתי ולמשש אותי אני כנראה אסכים.
(אני כנראה קצת אסבול מזה בגלל שדברים כאלה מפריעים ספציפית לי יותר, אבל 2000 שקל...) זה פשוטהיה די גרוע כזה... אבל בשביל 2000 או 2500 אני מוכן לשחק אותה.

(אין סקס!)
בוא נאמר ככה אם מישהו יציע לי 5000 בשביל למ*וץ לו אז כנראה שהייתי מסכים
אנונימי
^ משהו כזה.
בחורה תראה למישהו את החזה שלה בשביל 2500 נגיד?
אנונימי
הל נואו
בחיים לא
אם זה היה נגיד 500000 או סכום כזה כן כי אני זקוקה לכסף הזה לא בשביל בגדים וקניות אלא בשביל לחיות
הייתי מסכים בהחלט
אני הייתי מסכים תמורת 5 שקל
אנונימי
אם אני גם ככה חמה על הבן אדם והוא רוצה לשלם לי אז למה לא ?
אנונימית