5 תשובות
שואל השאלה:
כי זאת עבודה ראשונה שלי ואני פוחדת שלא אתקבל
כי זאת עבודה ראשונה שלי ואני פוחדת שלא אתקבל
אנונימית
אם לא חזרו אלייך תכתבי לי בפרטי
תחכי עד מחר בבוקר לדעתי ואז תתקשרי/צרי איתם קשר
הרגשת שהלך לך טוב? תמיד יש סיכוי.. חכי עוד כמה שעות אם לא תקבלי תשובה תוכלי לחפש אופציות אחרות
לא נשארו הרבה שעות
פשוט תחכי
לדעתי תחכי עד מחר
למה את בלחץ על זה
פשוט תחכי
לדעתי תחכי עד מחר
למה את בלחץ על זה
באותו הנושא: