4 תשובות
לדעתי עדיף לחסוך עוד קצת ולקנות משהו יותר טוב
^ מה שהוא אמר
s21 a54 a72
a54
s20
a71
----------------------------------------------------
s20:
אחותי קנתה ומרוצה מאוד הוא מתפקד טוב ובסוללה נשארת לאורך זמן.
יש לו מצלמה מדהימה וטובה בהחלט.
----------------------------------------------------
a54:
חבר של אחותי קנה.
יש לו מצלמה טובה הסוללה תופסת טוב והוא נחשב לבין הטובים.
----------------------------------------------------
a71:
מומלץ.
לאחי יש אותו כבר לא מעט זמן והוא מרוצה
יש לו חיי סוללה מצויינים.
ומצלמה טובה.
----------------------------------------------------
בכללי אני ממליצה על סמסונג לאייפון היו טריקים בעבר.
העובדה שהסטיגמה על זה שהמצלמה של אייפון יותר טובה הפכה לטרנד שזה גם עצוב.
ויש לי טלפון של סמסונג מ2016 ועובד מצוין.
----------------------------------------------------
גם שיאומי מצוין
s20
a71
----------------------------------------------------
s20:
אחותי קנתה ומרוצה מאוד הוא מתפקד טוב ובסוללה נשארת לאורך זמן.
יש לו מצלמה מדהימה וטובה בהחלט.
----------------------------------------------------
a54:
חבר של אחותי קנה.
יש לו מצלמה טובה הסוללה תופסת טוב והוא נחשב לבין הטובים.
----------------------------------------------------
a71:
מומלץ.
לאחי יש אותו כבר לא מעט זמן והוא מרוצה
יש לו חיי סוללה מצויינים.
ומצלמה טובה.
----------------------------------------------------
בכללי אני ממליצה על סמסונג לאייפון היו טריקים בעבר.
העובדה שהסטיגמה על זה שהמצלמה של אייפון יותר טובה הפכה לטרנד שזה גם עצוב.
ויש לי טלפון של סמסונג מ2016 ועובד מצוין.
----------------------------------------------------
גם שיאומי מצוין
באותו הנושא: