2 תשובות
סלטים בעיקר, ובדרך כלל מה שאת אוכלת בתפריט הרגיל לפי מה שיש שם.
סתם שתדעי, יום אחד חשוב, חתונה, קצת לחרוג מהרגיל, זה בסדר לגמרי (:
סתם שתדעי, יום אחד חשוב, חתונה, קצת לחרוג מהרגיל, זה בסדר לגמרי (:
תשתי מים לפני שאת הולכת ככה תהיי שבעה יותר מהר.
דבר שני תלכי רק לסלטים ועיקרית אחת
בלי לחמים ובשום פנים ואופן לא להתקרב לקינוחים! (אלא אם כן יש גלידת סורבה שזה עוד בסדר אבל רק אחת)
דבר שני תלכי רק לסלטים ועיקרית אחת
בלי לחמים ובשום פנים ואופן לא להתקרב לקינוחים! (אלא אם כן יש גלידת סורבה שזה עוד בסדר אבל רק אחת)
באותו הנושא: