30 תשובות
צודקת לדעתי.
יאו איזה קנאית
בחיים שלי לא ראיתי אישה שמתנהגת ככה.
אין כבר מילים.
מרגע לרגע אני שמח יותר ויותר שהיא לא זכתה.
את האוייבים שלה היא השיגה ביושר ובעצמה. שתקח אחריות .
בחיים שלי לא ראיתי אישה שמתנהגת ככה.
אין כבר מילים.
מרגע לרגע אני שמח יותר ויותר שהיא לא זכתה.
את האוייבים שלה היא השיגה ביושר ובעצמה. שתקח אחריות .
למי אכפת
כולה 2 דמויות ב(כנראה) הריאליטי הכי גרוע שאי פעם צפיתי בו (בקטעים קצרים בדרך שלי למטבח מהחדר)
כולה 2 דמויות ב(כנראה) הריאליטי הכי גרוע שאי פעם צפיתי בו (בקטעים קצרים בדרך שלי למטבח מהחדר)
למה הכת של סתיו קנאים?? איך בדיוק
תשובה אחת חוץ מזה שמעתוק ניצחה כי זה ברור שהם רצו שסתיו תנצח
תשובה אחת חוץ מזה שמעתוק ניצחה כי זה ברור שהם רצו שסתיו תנצח
אנונימית
סתיו עשתה את העונה והביאה את הרייטינג ולא משנה מה תגידו זאת עובדה.היא פירגנה ליובל ואמרה שהיא שמחה בשבילה אבל היא פשוט עשתה את העונה וזה מכור שהיא לא זכתה,אם לא היו פותחים שוב את ההצבעות אחרי כל הדחה סתיו הייתה זוכה.לא שונאת את יובל אבל לפעמים היא פשוט בלתי וסתם מנסה להיות הקורבן.
^
בדיוק
ותראו אחרי הפרק של הגמר היה להן ראיון וסתיו אמרה כמה שהיא שמחה בשביל מעתוק וכמה היא אוהבת אותה
בדיוק
ותראו אחרי הפרק של הגמר היה להן ראיון וסתיו אמרה כמה שהיא שמחה בשביל מעתוק וכמה היא אוהבת אותה
^מסכימה ומחזקת.
שואל השאלה:
רצינית כאילו? תראי על הפרצוף הקנאי שלה אעלק היא לא מקנאה בה איזה עיוורים אתם ^^
רצינית כאילו? תראי על הפרצוף הקנאי שלה אעלק היא לא מקנאה בה איזה עיוורים אתם ^^
אנונימית
וחוץ מזה מעתוק התנהגה כמו ילדה בת 5 לקקנית ושיחקה אותה מפגרת
המילים היחידות שהיא הוציאה מהפה כל העונה זה "מה זה תודה רבה" "יענקי כמו האח הקטן שלי"
המילים היחידות שהיא הוציאה מהפה כל העונה זה "מה זה תודה רבה" "יענקי כמו האח הקטן שלי"
אנונימית
^^ואם את היית שורדת עד הגמר, לא היית מקנאה במנצח?
נו באמת...(טיפ, תפסיקו לצפות בחרא הזה, זה הורס לכם את המוח, וזה מוכח)
נו באמת...(טיפ, תפסיקו לצפות בחרא הזה, זה הורס לכם את המוח, וזה מוכח)
^^^
מה רציני כאילו?
מה את מחפשת אותה היא ליטרלי אמרה כמה היא שמחה בשבילה וכמה היא אוהבת אותה אבל היא פשוט התאכזבה שזאת לא הייתה היא וזה לא קשור למעתוק
מה רציני כאילו?
מה את מחפשת אותה היא ליטרלי אמרה כמה היא שמחה בשבילה וכמה היא אוהבת אותה אבל היא פשוט התאכזבה שזאת לא הייתה היא וזה לא קשור למעתוק
שואל השאלה:
מעתוק כולה לב לעומת סתיו שרק הציקה לכל הבית ואז אתם אומרים שהיא עשתה את כל העודה אעלק חח
^^^
מעתוק כולה לב לעומת סתיו שרק הציקה לכל הבית ואז אתם אומרים שהיא עשתה את כל העודה אעלק חח
^^^
אנונימית
היא עשתה את העונה את יכולה להכחיש ולא להאמין אבל זו האמת.
הציקה לכל הבית ועדיין עשתה את כל העונה
אנונימית
כן בדיוק גם אם את היית שורדת עד הגמר ועוד מקום שני לא היית רוצה להיות מקום ראשון? נו באמת
שואל השאלה:
מה אני רבה איתכם בכלל סתכלו על הפרצוף הקנאי שלה ועל המילים שיוצאות לה מהפה ברוך השםם אני מודה ל- ה שהיא לא זכרה
מה אני רבה איתכם בכלל סתכלו על הפרצוף הקנאי שלה ועל המילים שיוצאות לה מהפה ברוך השםם אני מודה ל- ה שהיא לא זכרה
אנונימית
מצטערת שהאמת זה לא מה שאת רוצה לשמוע אבל זאת האמת תרצי אותה או לא.
סעיף 27
הליך ההצבעה בשלב הגמר (נתון לשינויים של ההפקה ו/או רשת בכל עת):
הדחה בשיטת השלבים: הליך ההצבעה בשלב הגמר יתנהל כמפורט להלן ויחל מהמועד עליו יכריזו מנחי התוכנית הצופים יוזמנו להצביע למתמודד המועדף עליהם מבין המתמודדים שעלו לגמר. במהלך שידור תוכנית הגמר, יכריז המנחה, בנקודת זמן מסוימת, על המועד בו ייבדקו תוצאות ההצבעה, והמתמודד בעל כמות ההצבעות הנמוכה ביותר לאותה נקודת זמן - יודח מהתחרות. לאחר מכן תימשך ההצבעה באופן בו ההצבעות מרגע זה ואילך יתווספו לקולות שצבר כל מתמודד שלא הודח, עד למועד נוסף עליו יכריז המנחה, ובאותו מועד ייבדקו שוב תוצאות ההצבעה למתמודדים הנותרים, והמנחה יכריז על המתמודד בעל כמות ההצבעות הנמוכה ביותר שיודח, וכך הלאה עד שיוותרו שני מתמודדים סופיים. תיבת ההצבעה של כל מתמודד אשר הודח מהתוכנית תיסגר עם הדחתו.
בחירת הזוכה בתוכנית: לאחר שנותרו שני מתמודדים סופיים בגמר, ניתן יהיה להמשיך ולשלוח הצבעות למתמודד המועדף על הצופים מבין השניים הנותרים והקולות הללו יתווספו לקולות שצבר אותו מתמודד עד לשלב זה. לאחר חישוב ההצבעות עד למועד סגירת ההצבעה, יכריז המנחה על הזוכה הסופי בגמר.
התקנון הזה היה כתוב הרבה לפני שסתיו נכנסה לבית. אז חלאס לדבר שטויות
זה הפורמט. זה התוכנית. סתיו הפסידה ביושר!!!
הליך ההצבעה בשלב הגמר (נתון לשינויים של ההפקה ו/או רשת בכל עת):
הדחה בשיטת השלבים: הליך ההצבעה בשלב הגמר יתנהל כמפורט להלן ויחל מהמועד עליו יכריזו מנחי התוכנית הצופים יוזמנו להצביע למתמודד המועדף עליהם מבין המתמודדים שעלו לגמר. במהלך שידור תוכנית הגמר, יכריז המנחה, בנקודת זמן מסוימת, על המועד בו ייבדקו תוצאות ההצבעה, והמתמודד בעל כמות ההצבעות הנמוכה ביותר לאותה נקודת זמן - יודח מהתחרות. לאחר מכן תימשך ההצבעה באופן בו ההצבעות מרגע זה ואילך יתווספו לקולות שצבר כל מתמודד שלא הודח, עד למועד נוסף עליו יכריז המנחה, ובאותו מועד ייבדקו שוב תוצאות ההצבעה למתמודדים הנותרים, והמנחה יכריז על המתמודד בעל כמות ההצבעות הנמוכה ביותר שיודח, וכך הלאה עד שיוותרו שני מתמודדים סופיים. תיבת ההצבעה של כל מתמודד אשר הודח מהתוכנית תיסגר עם הדחתו.
בחירת הזוכה בתוכנית: לאחר שנותרו שני מתמודדים סופיים בגמר, ניתן יהיה להמשיך ולשלוח הצבעות למתמודד המועדף על הצופים מבין השניים הנותרים והקולות הללו יתווספו לקולות שצבר אותו מתמודד עד לשלב זה. לאחר חישוב ההצבעות עד למועד סגירת ההצבעה, יכריז המנחה על הזוכה הסופי בגמר.
התקנון הזה היה כתוב הרבה לפני שסתיו נכנסה לבית. אז חלאס לדבר שטויות
זה הפורמט. זה התוכנית. סתיו הפסידה ביושר!!!
חגחחגחגח "מה אני רבה איתכם בכלל"
מנסה לצאת בוגרת??
מנסה לצאת בוגרת??
שואל השאלה:
נשמה האמת היא שסתיו לא זכתה אז איך זה לא מה שרציתי לשמוע את לא מבינה כמה רציתי לשמוע את זה
נשמה האמת היא שסתיו לא זכתה אז איך זה לא מה שרציתי לשמוע את לא מבינה כמה רציתי לשמוע את זה
אנונימית
שואל השאלה:
ילדה אנינימיתח - לא אבל אתם עם ראש בקיר על זה שסתיו "עשתה את העונה" אבל חוץ מלהציק לכולם ואז לבכות לאח היא לא עדתה כלום העונה יכלה להיות יותר טובה בלעדיה ועובדה הנחשה בסוף לא זכתה
ילדה אנינימיתח - לא אבל אתם עם ראש בקיר על זה שסתיו "עשתה את העונה" אבל חוץ מלהציק לכולם ואז לבכות לאח היא לא עדתה כלום העונה יכלה להיות יותר טובה בלעדיה ועובדה הנחשה בסוף לא זכתה
אנונימית
^^^^
זה לא קשור אני מקבלת את זה שסתיו לא זכתה
אבל זה שאתם קוראים לה קנאית ומכחישים שהיא עשתה את כל העונה זה משהו אחר
זה לא קשור אני מקבלת את זה שסתיו לא זכתה
אבל זה שאתם קוראים לה קנאית ומכחישים שהיא עשתה את כל העונה זה משהו אחר
ברה היא לא יוצאת על מעתוק
היא אומרת שהיא זאת שעשתה את העונה והיא צןדקת
זה שמעתוק מתקרבנת ושואלת למה סתיו כועסת עליה למרות שהיא בבירור שמחה בשבילה לא אומר שסתיו קנאית
שחררו ממנה היא באמת עשתה את העונה
היא אומרת שהיא זאת שעשתה את העונה והיא צןדקת
זה שמעתוק מתקרבנת ושואלת למה סתיו כועסת עליה למרות שהיא בבירור שמחה בשבילה לא אומר שסתיו קנאית
שחררו ממנה היא באמת עשתה את העונה
פשוט מזעזע שיש כאלו שלא יודעים לפרגן.
איך אני אומר, קנאה עושה קמטים לפנים.
איך אני אומר, קנאה עושה קמטים לפנים.
תראי את הראיון שהיה ישר אחרי הגמר ואז תדברי
או שתראי את הראיון המלא בקישור ששלחת
ראית סרטון של דקה בטיקטוק והחלטת שהיא קנאית
או שתראי את הראיון המלא בקישור ששלחת
ראית סרטון של דקה בטיקטוק והחלטת שהיא קנאית
לדעתי היא הרסה את העונה .
עניתי לך על זנ כבר
היא הציקה לכולם ובכל זאת עשתה את העונה
היא הציקה לכולם ובכל זאת עשתה את העונה
שואל השאלה:
חח אבל היא קנאית של החיים רואים על הפנים הממורמרות שלה זה שאתם ראש בקיר לא אומר שהיא הפסידה בכבוד ^^^
חח אבל היא קנאית של החיים רואים על הפנים הממורמרות שלה זה שאתם ראש בקיר לא אומר שהיא הפסידה בכבוד ^^^
אנונימית
היא אמרה שהיא פשוט התאכזבה מעצמה כי היא לא ניצחה ושהיא אף פעם לא מסיימת דברים
ושנייה אחרי זה אמרה שמעתוק טהורה והכי מגיע לה בעולם
יאללה דיי זה נהיה מביך מספיק לחפש אותה היא יצאה ממש סבבה
ושנייה אחרי זה אמרה שמעתוק טהורה והכי מגיע לה בעולם
יאללה דיי זה נהיה מביך מספיק לחפש אותה היא יצאה ממש סבבה
שואל השאלה:
ראיתי גם אותו.. היא אמרה שהיא לא קנאית ואז אמרה איזה משפט אל תתפסי אותי במילה כי אני לא בטוחה במיליון אחוז מילה במילה אבל היא אמרה שהיא לא קנאית אבל היא תמיד מגיע לחצי ולא מסיימת משהו כזה ראו על הפרצוף שלה שהיא מתפוצצת מקנאה על מה את מדברת
ראיתי גם אותו.. היא אמרה שהיא לא קנאית ואז אמרה איזה משפט אל תתפסי אותי במילה כי אני לא בטוחה במיליון אחוז מילה במילה אבל היא אמרה שהיא לא קנאית אבל היא תמיד מגיע לחצי ולא מסיימת משהו כזה ראו על הפרצוף שלה שהיא מתפוצצת מקנאה על מה את מדברת
אנונימית