2 תשובות
בא לי ממש לתת לך חיבוק.
תנסי לאכול משהו קטן, ובלי קשר אם את מרגישה רע נפשית את תמיד יכןלה לכתוב לי בפרטי וגם לדבר עם מישהו שאת אוהבת ושאת חושבת שיבין.
באותו הנושא: