18 תשובות
לא גברי בשום מובן.
כן
אנונימי
שואל השאלה:
כפרה עליך אנונימי
אנונימית
אז ההגדרה של גברי זה לקלל? נשמע גבריות רעילה
אנונימית
לא
אולי ערסית אבל לא גברית
לדעתי לא וזה ס*סי רצח
ממש לא.

גבר - זה מלשון להתגבר על היצרים.

זה ראשי תיבות "גומלי חסדים, ביישנים רחמנים" - סימנים של עם ישראל (על פי יבמות עט ע"א).

לקלל - זה נוגד את זה, זה אמור להיות רחוק מאיתנו.
אנונימי
כן וזה ברברי, ערסית מגעילה סורי
ממש לא גברי זה לא קשור
זה ההפך מלהיות גבר, זה להיות ערס דביל
אנונימי
לא, גבריות לא שווה קללות, וזה אפילו רעיל לחשוב כך.
לא. אפילו לא קצת.
אין שום קשר בין לקלל ל"גברי".


רמת הטמטום פה...
דבר ריאשון זה לא גברי בכלל, דבר שני מי שעונה מה יש לכם? אתם כותבים שזה לא יפה וזה אבל מה אתם מתערבים לה בחיים היא לא ילדה קטנה היא תחליט אם היא רוצה לקלל או לא, ואתם סתם שופטים מי אתם אמא שלה? באמת היא לא שאלה מה אתם חושבים על לקלל היא שאלה אם זה גברי או לא זהו לא צריך להוסיף את זה ערסי כי זה לא מה ששאלו
אנונימית
לא גברי
זה פשוט לא מכבד את עצמה