6 תשובות
ת'אמת לא עפתי על המוצרים שלה , בעיניי יותר מתאים לעור בוגר , כי המוצרים שלה קצת כבדים
אבל זה עניין של טעם מבחינת איכות הן מעולים
שואל השאלה:
אפילו הזה של העיניים? זה נראה מוצר מבטיח כזה
ובאיזה מוצרים את משתמשת אז?
את רוצה טיפוח לפנים או טיפוח שיער?
שואל השאלה:
גם וגם, כאילו משתמשת בקליניק הם מוצרים טובים אבל באלי משהו טוב לעיניים וזה
לשיער יש את לה בוטה שאני מאד ממליצה מוצרים מעולים עם ריח מטורף יש להם לכל סוגי השיער , גם לא מאד יקר

לפנים אני אוהבת את של חברת payot
מוצרים אחד הטובים
שואל השאלה:
האמת שניסיתי את לה בוטה הרס לי את השיער ממש קצת מבאס כי אהבתי את הריח אבל ראיתי שיש להם עוד מוצרים חדשים