6 תשובות
תשימי תבלינים אחרים וזה יתאזן
תשתפי
תשטפי אותה אולי
תוסיפי עוד פסטה
אם הפסטה בלי רוטב, לסנן אותה ולשטוף.
אם היא כבר עם הרוטב זו טיפה בעיה, הייתי מוסיפה עוד חבילת פסטה ועוד רסק עגבניות כדי לאזן קצת
אם היא כבר עם הרוטב זו טיפה בעיה, הייתי מוסיפה עוד חבילת פסטה ועוד רסק עגבניות כדי לאזן קצת
להוסיף עוד פסטה
בתכלס אין משהו שהופך את המלח כמו שיש מר ומתוק ואז אם יצא לך מר את מוסיפה סוכר
אם תוסיפי סוכר זה לא יעזור לך
אז או שתוסיפי תבלינים ואז זה יהיה מתובל בטירוף או שתוסיפי פסטה וייצא לך אוכל נורמלי
בהצלחה ובתאבון
בתכלס אין משהו שהופך את המלח כמו שיש מר ומתוק ואז אם יצא לך מר את מוסיפה סוכר
אם תוסיפי סוכר זה לא יעזור לך
אז או שתוסיפי תבלינים ואז זה יהיה מתובל בטירוף או שתוסיפי פסטה וייצא לך אוכל נורמלי
בהצלחה ובתאבון
באותו הנושא: