5 תשובות
אף אחת מהן
לדעתי האח הגדול זה פח זבל ענק של המדינה
סתיו.
לא אומרת שהיא צדיקה אבל היא עשתה את כל העונה, ואני באופן אישי לא הייתי צופה בכל העונה אם היא לא היתה שם.

תגידו מה שתגידו אי אפשר להגיד שהיא לא עשתה את העונה. אחרת זה היה משעמם
סתיו
למי אכפת מהאח הגדול
שחררו כבר