7 תשובות
זה ממש טוב
ציון ממש טוב
שואל השאלה:
אני יודע שהציון הוא טוב פשוט יכולתי לקבל יותר ועשיתי שטויות בבגרות לא ממש לקחתי את זה ברצינות

הבעיה היא שאני כבר לא זוכר את החומר ובעייתי לגשת שוב כי זה ללמוד הרבה
תשאר עם הציון הזה
זה ציון מצוין
זה מעולה אתה צריך להיות נורא גאה בעצמך!
מגיע לך מנוחה
זה ציון מעולה , לא צריך לשפר