4 תשובות
גם וגם!! אפשר גם לחסוך ואפשר גם ללכת הגישה של חיים פעם אחת פשוט תשימי לך x כסף בצד
כןכן זה מה שאני עושה חצי משכורת שמה בחיסכון וחצי משכורת משאירה שיהיה לי
למצוא את האיזון, חיים פעם אחת אז להנות אבל איפה שאפשר יותר לחסוך אז לחסוך
הייתי הולכת על האפשרות הראשונה אבל היא גם קצת מסוכנת
באותו הנושא: