2 תשובות
היה לי משהו עם זה שאני מוכרת בחנות בגדים ובאה לקוחה שיש לה חור בחולצה שהזמינה מאיתנו וישלה אירוע עוד שעה, והתקנון של חנות הוא שאין החזרות או פיצויים או כלום אז צריך למצוא פתרונות. אני אמרתי לה שאני ממש מצטערת על מה שהיא קיבלה ושיש מתפרה קרובה שהיא יכולה לתקן את החור בה
והייתה עוד סיטואציה שקיבלתי שאני מדריכה בתנועת נוער ואני צריכה לבשר לחניכה שהיא לא התקבלה לאיזה משהו