3 תשובות
כדאי לך לקחת בסביבות ה30 שקל לשעה נראה לי
ולגילאים של 5 כזה
לפי דעתי 25 לשעה
תקחי ילדים יותר בוגרים נניח גילאי 5-6
אנונימית
אני 14 ועושה לכל הגילאים
אבל רוב ההורים יקראו לבייביסיטר בת 14 רק למקרים שהילדים בני 4 פלוס אז אין לך מה לדאוג
לגבי הכסף לדעתי תתחילי מגבוה כי אחרי זה לא נעים לעלות וזה בעיה
אני מגיל 12 אצל משפחה מסויימת עכשיו עוד מעט בת 15 ועדיין לוקחת 25 לשעה כי לא נעים לי
אבל בעיקרון אני יכולה כבר 30 מבינה
אז תלוי באיזה איזור את וכמה לוקחים
תבואי עם ביטחון תהיי טובה ושאת אומרת מחיר תחשבי גם כמה את רוצה לקבל בעוד שנתיים (אנשים אל תחשבו שאני פרייארית ורק בגלל זה לא מעלה, אני גרה בחור וכולן מקבלות פה 25 לשעה אני פשוט חושבת שאני שווה יותר)