8 תשובות
לא שואלים שאלה כזו זה כמו לשאול את המורה אם היא בודקת שיעורי בית זה להעיר את המתים
שואל השאלה:
^נכון צודק
אנונימית
לא יודע אבל נקווה שלא יחזרו
שיעלמו לא סובל אותם
הם נחים בחג כנראה.
מקווה שינוחו ולא יקומו
הם פה כפרה עליהם, ממיינים שאלות ומוחקים ומדווחים למשטרה על מי שזקוק לעזרה. הם נוכחים כאן בשקט בשקט ונותנים עבודה. ואיזה מזל שהם פה!
^ מלאכים קטנים שנפלו מהשמיים
אנונימי
אולי שדים שבאו מהשאול