7 תשובות
לא .מלא עושים את זה אבל עדיף סטורי נראלי
שימי גם וגם. אל תתני לדעות של אחרים להשפיע עלייך.
שואל השאלה:
לסטורי שמתי את זה כבר לפני כמה ימים
לסטורי שמתי את זה כבר לפני כמה ימים
אנונימית
אז גם וגם למי אכפת תעשי מה שאת בוחרת
שימי גם וגם למי אכפת
לא מביך
אנונימית
עדיף פרופיל, זה מוזר גם וגם
באותו הנושא: