6 תשובות
לא יודעת לאח שלי לא אכפת אבל זה נראה נחמד כשמישהו דואג לך
אני קנאי לאחותי יותר נכון כאילו אם יש לה חבר אני באמת נכנס באמאמה שלו ברוך השם עד היום לא היה לה חבר
מה זה אחים קנאים מה זה כמו בן זוג
זה אובססיבי
יש לי רק אחות אחת אני רוצה לשמור עליה *אימוגי בוכה*
קנאים זה מגניב ממש
Y@
אמלה איך באלי אחים גדולים
Y@