5 תשובות
סיכוי טוב האמת, כשעשיתי את הטסט הראשון והייתה מישהי אחריי היא פישלה בחנייה ותיקנה את מה שעשתה והמורה אמר לי שהעבירו אותה
אז הכל טוב תאורתית עברת
תעדכני!
שואל השאלה:
עברתי
אנונימית
אמאהלהה הלם!! אלופהה