5 תשובות
לדעתי תוריד בסנטר בכללי זיפים זה יפה
בסנטר זה לא יפה, מגולח זה יותר יפה.
תלוי.. חח אם הזיפים כאלה דלילים זה מגעיל:p
אבל אם זה ממש זיפים אז זה יפה..
בכללי אני אוהבת גברים מגולחים
אנונימי
אם יש לך זקן מלא (כאילו שצמח ךלך כבר כל הזקן) וזה נראה אחיד, זה יפה.

אם יש לך קצת בסנטר, קצת בשפם, קצת בלחיים - גועל נפש בעיני. תגלח הכל עד שיהיה לך זקן מלא.
זיפים זה דבר מושך לפי דעתי
אנונימי