2 תשובות
חחח זה משהו באמצע.. זה אומר שאת לוקחת דברים שלילי:)
נחיתית זה משהו רע ותו לא.
יש לך רגשי נחיתות.. את מרגישה נחותה, לא שווה בעיניי אחרים. זה לא טוב...
תעלי את הביטחון העצמי שלך ותאהבי את עצמך איך שאת-ככה אחרים יאהבו אותך.