11 תשובות
כי זה משיכה פיזית כמו שגברים פוסלים נשים בגלל משקל או גודל חזה/תחת.
אנונימית
פיזית מתחילת הימים הייתה משיכה לגברים שנראים חזקים שיוכלו להגן על המשפחה
מה זאת אומרת?
זה לפי עניין של טעם.. אם היא רוצה נמוך היא לא תפסול
זה לפי עניין של טעם.. אם היא רוצה נמוך היא לא תפסול
בדרך כלל זה הרצון להיות קטנות ממשהו שיתן להן דמות בוגרת בחיים
לא אשקר שגם אני נופלת בזה אבל אם נגיד יש מישהו שבגובה שלי אבל ממש שרירי ורחב אני לא אפסול אותו
לא אשקר שגם אני נופלת בזה אבל אם נגיד יש מישהו שבגובה שלי אבל ממש שרירי ורחב אני לא אפסול אותו
משיכה, טעם, ולא כיף להיות גבוהה ליד גבר
לא כולן פוסלות
לא כולן פוסלות
כי זה מוריד זה כמו שלא תצא עם מישהי שגבוהה ממך בראש אני מניחה
כי לאישה קשה להרגיש נשית ליד נמוך ממנה, וגברים אגב גם לא מרגישים גבריים מאוד לצד אישה שגבוהה מיהם וגדולה מיהם- רובם לא ירצו אישה שגבוהה מיהם כי זה מקטין להם את הביטחון הגברי. כי כיבכול גבר יפה כשהוא גדול גבוה חזק ומגן ואישה יפה כאשר היא נשית עדינה עטופה וקטנה- זה הטבע. זה לא משהו חדש.
מה שכן קשה לי עם נשים שפוסלות מי שמיתחת ל1.80- זה כבר ילדותי ומיותר.. במיוחד כאלה שהן מטר 50 או מטר 60. כאילו גם מטר 61 גבוהה מימך אז למה להתעקש על 1.80 בדיוק? ומה 1.79 לפח? אפילו אם הוא מושלם בשאר? ככה בדיוק מפספסים את החצי השני שלך. זה כבר קטנוניות.. זה כמו הגברים שאם היא לא מידת c בחזיה אז הם לא יורקים לכיוונה מקסימום זה יגמר בסטוץ לטענתם.. זה ממש עלוב וכאלה ישארו רווקים עד גיל מאה לדעתי ולמזלנו לא קיימים הרבה קטנוניים ושטחיים כאלה.
הרוב פשוט רוצה בקצת ממנו- אישה רוצה גבוהה ממנה בקצת וגבר רוצה נמוכה ממנו בקצת. לא עכשיו פערים מכאן ועד לשמיים.
מה שכן קשה לי עם נשים שפוסלות מי שמיתחת ל1.80- זה כבר ילדותי ומיותר.. במיוחד כאלה שהן מטר 50 או מטר 60. כאילו גם מטר 61 גבוהה מימך אז למה להתעקש על 1.80 בדיוק? ומה 1.79 לפח? אפילו אם הוא מושלם בשאר? ככה בדיוק מפספסים את החצי השני שלך. זה כבר קטנוניות.. זה כמו הגברים שאם היא לא מידת c בחזיה אז הם לא יורקים לכיוונה מקסימום זה יגמר בסטוץ לטענתם.. זה ממש עלוב וכאלה ישארו רווקים עד גיל מאה לדעתי ולמזלנו לא קיימים הרבה קטנוניים ושטחיים כאלה.
הרוב פשוט רוצה בקצת ממנו- אישה רוצה גבוהה ממנה בקצת וגבר רוצה נמוכה ממנו בקצת. לא עכשיו פערים מכאן ועד לשמיים.
שואל השאלה:
אני מעדיף לצאת עם בנות כמה שיותר גבוהות מצידי 1.90 ואני 181
אני מעדיף לצאת עם בנות כמה שיותר גבוהות מצידי 1.90 ואני 181
אנונימי
זה עיניין של משיכה
כי יש נשים שמעדיפות גברים שגבוהים מהן
לא כולן, וכי זה חשוב להן ממש
באותו הנושא: