9 תשובות
לא זוכרת איך קוראים לו אבל הורוד עם הפונפון
החמיאו לי עליו מלאא
החמיאו לי עליו מלאא
לא אהבתי אף אחד מהבשמים שלה מבחינת ריח
ari
יש את סוויט לייק קנדי שיש לו ריח מהמםם
ויש אחד שאני יותר אוהבת , ארי ויש לו ריח מהמם
ויש אחד שאני יותר אוהבת , ארי ויש לו ריח מהמם
שואל השאלה:
איך הסוויט לייק קנדי נראה?
איך הסוויט לייק קנדי נראה?
^אז מסתבר שזה השם של הוורוד עם הפונפון
ari
החמיאו לי על המונלייט
ari מושלם
באותו הנושא: