3 תשובות
אם לא תרגישי טוב בכלל אל תלכי,
את יכולה לקחת תרופה לכאבים או לאכול משהו קר שיקל על זה❤
אם מחר בבוקר ממש יכאב לך אז אל תלכי, בימים הראשונים שלי עם הגשר ממש ממש כאב לי, אז תנוחי וקחי משכח כאבים אם זה ממש גרוע
בהצלחה
עדיף שלא תלכי אם את לא תרגישי טוב