5 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
רק בוחן כאופציה לא ביררתי כנראה המשכורת מינימום השאלה אם העבודה סבירה ושווה את השכר
רק בוחן כאופציה לא ביררתי כנראה המשכורת מינימום השאלה אם העבודה סבירה ושווה את השכר
אנונימי
נשמע בסדר דווקא
תלוי מה התנאים..
כן כדאי
באותו הנושא: