10 תשובות
זה מאוד מוזר פליז לא לעשות את זה
אממ.. קצת כן
אם היא פגעה בך עדיף שלא תיצור איתה קשר, תהיה יותר טוב בלעדיה
אם תשלח את זה, מה אתה מצפה להשיג פה?
אם היא פגעה בך עדיף שלא תיצור איתה קשר, תהיה יותר טוב בלעדיה
אם תשלח את זה, מה אתה מצפה להשיג פה?
אין יותר מביך ופדחני מזה
כן
ואי אם אקס שלי ישלח לי דבר כזה אני אמות מצחוק וישר לקבוצה עם החברות
כן.
זה מאוד תינוקי
זה מאוד תינוקי
כן
ואי פדיחה רצח
עזוב שבטח היא לא תבין מה אתה רוצה ממנה זה סתם תינוקי ומביך
אתה יכול לבכןת כן? פשוט אל תשלח לה ותעשה לה צומי וריגשי זה סתם תינוקי
עזוב שבטח היא לא תבין מה אתה רוצה ממנה זה סתם תינוקי ומביך
אתה יכול לבכןת כן? פשוט אל תשלח לה ותעשה לה צומי וריגשי זה סתם תינוקי
לא בבקשה לא
באותו הנושא: