9 תשובות
אממ אני אוהבת את שלי
והכי פחות..? לא יודעת חח
רוני מעצבן ודוד ולאון שתי חתיכים:)
לא יודעת את מי אני הכי אוהבת עוד אבל את רוני אני הכי פחות אוהבת
שואל השאלה:
אני הכי אוהבת את לאון ♥ ואוליי לבנה
והכי פחות אוהבת... לא יודעת אין לי שנאה של ממש למישהו עד עכשיו ><
אנונימיתתתת
כרגע, לבנה המתמודדת האהובה עלי..
הכי אוהבת את דור
אנונימי
לבנה נשמה ורוני מעצבן אותי
ביז'ו!
אוהב את: שלי דני ולבנה:)