6 תשובות
אתה אמור לצום השנה אז תצום בבית ותשחק עם המשפחה שלך
מצטערת בישבילך מקווה שפעם הבאה יהיה לך עם מי לצאת
תמיד במצבים כאלה יש את המשפחה ואם לא אז תעסיק את עצמך ותשמח מהדברים הקטנים.
אנונימי
תצא לבד עם מוסיקה
תצא לבד ךפעמים זה כיף ואולי תמצא את זה משחרר
אנונימי
גם לי אין עם מי להיות
באותו הנושא: