5 תשובות
תתרכזי נטו בדרך בעוברי הדרך בתמרורים שיש בדרך באנשים שעל הכביש להסתכל על מעברי חצייה לחפש הולכי רגל לסוע לאט במקומות שאין שדה ראייה
להיות רגוע.
קל להגיד קשה לבצע אבל זה סך הכל בסיכום
אנונימי
לחשוב על זה כסתם עוד יום רגיל
לישון טוב
לאכול ארוחת בוקר מזינה ופשוט לקחת את זה בסבבה וצ'יל
אל תחשבי על הטסטר זה באמת לא משנה מי הוא יהיה זה בסך הכל טסט אין מה להתרגש.
לא לנסוע מהר
להסתכל תמיד על המראות ! נופלים בזה מלא
אנונימי