8 תשובות
נורמלי
כן ככה אני מתנהג
אמור לעניין אותך איך אתה נראה אבל ממש לא אמור לעניין אותך מה הדעות של אחרים כל עוד אתה טוב ושלם על עצמך שים ז!ן על כולם
אנונימי
במציאות של היום קצת פחות כי כבר מרגיש שלכולם יש את המחשבה של 'מה אומרים עלי' 'מה יחשבו' אבל זה ממש טוב שאתה מרגיש ככה, תמשיך ואל תיפול בדרך
שואל השאלה:
^ לא ממש מעניין אותי איך אני נראה, יופי זה בעיניי המתבונן, אם יש מישהי שתאהב את המראה שלי אז למה צריך להיות לי אכפת איך אני נראה? אני לא מדבר על כיעור עולמי
^ לא ממש מעניין אותי איך אני נראה, יופי זה בעיניי המתבונן, אם יש מישהי שתאהב את המראה שלי אז למה צריך להיות לי אכפת איך אני נראה? אני לא מדבר על כיעור עולמי
אנונימי
שואל השאלה:
^^*
^^*
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ כיאלו מה זה יתן לי להיות דוגמן? אני במילא לא רוצה להיות. חוץ מצומת לב של מחמאות מאחרים שאני לא ממש רוצה מה זה יתן לי בחיים?
^^^ כיאלו מה זה יתן לי להיות דוגמן? אני במילא לא רוצה להיות. חוץ מצומת לב של מחמאות מאחרים שאני לא ממש רוצה מה זה יתן לי בחיים?
אנונימי
זה נורמלי ומעולה:)
אנונימית
באותו הנושא: