9 תשובות
שואל השאלה:
לא שווה לי כבר לקחת הורמונים פיספסתי את המועד
שואל השאלה:
זה משנה אם אני אישן 8 שעות ביום או בלילה?
שואל השאלה:
כאילו אם אני ישן טוב אבל בצהריים ככה אני עדיין אגבה?
לא יודע מה השלב ההתפתחותי שלך כן. אבל נשמע שאתה לא תגבהה עוד הרבה.. תקווה לטוב
שואל השאלה:
נקווה...
יש לך פוטנציאלית איזה 1.76, מקסימום תקח הורמונים אם זה בעיית גדילה כלשהי.
אם אתה רוצה גובה יותר מדויק תחפש בגוגל מחשבון גובה
170 אולי
שואל השאלה:
אבא 1.73 אימא 1.63