9 תשובות
שואל השאלה:
לא שווה לי כבר לקחת הורמונים פיספסתי את המועד
לא שווה לי כבר לקחת הורמונים פיספסתי את המועד
שואל השאלה:
זה משנה אם אני אישן 8 שעות ביום או בלילה?
זה משנה אם אני אישן 8 שעות ביום או בלילה?
שואל השאלה:
כאילו אם אני ישן טוב אבל בצהריים ככה אני עדיין אגבה?
כאילו אם אני ישן טוב אבל בצהריים ככה אני עדיין אגבה?
לא יודע מה השלב ההתפתחותי שלך כן. אבל נשמע שאתה לא תגבהה עוד הרבה.. תקווה לטוב
שואל השאלה:
נקווה...
נקווה...
1.71 אולי
יש לך פוטנציאלית איזה 1.76, מקסימום תקח הורמונים אם זה בעיית גדילה כלשהי.
אם אתה רוצה גובה יותר מדויק תחפש בגוגל מחשבון גובה
אם אתה רוצה גובה יותר מדויק תחפש בגוגל מחשבון גובה
170 אולי
שואל השאלה:
אבא 1.73 אימא 1.63
אבא 1.73 אימא 1.63
באותו הנושא: