8 תשובות
שואל השאלה:
בכביש אבל עם כולם
אנונימי
אני שם את הטלפון בכיס בשביל לכבד
שואל השאלה:
רציתי לעשות סיבוב עם דוד שלי אבל מרגשים שאנחנו חייבים לכבד חח
אנונימי
לא
הייתי בחוץ עם טלפון והרגשתי כרגיל
לא. כבר עשיתי את זה