8 תשובות
שואל השאלה:
בכביש אבל עם כולם
בכביש אבל עם כולם
אנונימי
אני שם את הטלפון בכיס בשביל לכבד
שואל השאלה:
רציתי לעשות סיבוב עם דוד שלי אבל מרגשים שאנחנו חייבים לכבד חח
רציתי לעשות סיבוב עם דוד שלי אבל מרגשים שאנחנו חייבים לכבד חח
אנונימי
לא
הייתי בחוץ עם טלפון והרגשתי כרגיל
הייתי בחוץ עם טלפון והרגשתי כרגיל
לא. כבר עשיתי את זה
באותו הנושא: