7 תשובות
לא נורמלי בשום צורה!! בעיקר אם הוא לא רופא אלא קבן בכלל בכלל לא! בן זומה צריך לדווח עליו
לא חושבת. קבן לא אמור לבקש את זה
בטוח שהוא הקבן ולא הרופא?
לא, ממש ממש לא!
תדווח עליו, הוא לא רופא ולא שום דבר שאמור לעשות או לאמר דבר כזה או אחר
שואל השאלה:
אה נראלי טעיתי זה לא היה אותו הבנאדם כנראה זה היה הרופא
אנונימי
^איזה שריטה אכלתי הרגע...
אוקיי אם זה היה רופא אז זה די הגיוני כי הוא עושה בדיקה באזור הדרום אצלכם
לא תדווח
אם רופא הגיוני