18 תשובות
חנון
עם אופי מצוין זה מספיק מבחינתי.
חנון אין ספק:)
רק שיראה נורמלי
רק שיראה נורמלי
זה שיש לו את הכל. צד אחד מפה, צד אחד משם וצד מההוא. החיים הם לא שחור לבן...
סתם שאלה איך אתן מגדירות ערס
נ. ב אני בן
נ. ב אני בן
די עם זה לא אכפת לי שיהיה לו אופי טוב וזהו!
אה כאילו לעשן באנגים ולריב מכות עם כל בן אדם שפוגשים זה בסדר העיקר שיהיה לו אופי טוב
גם פה פרח אפשר?
מה את מעדיפה שיהיה לך חבר שחותך את עצמו בגלל שמשעמם לו והורס לעצמו את כל הגוף עם קעקועים ועגילים בכל מקום או שאת מעדיפה בן אדם שלומד
אני מתכוון ל unicorn forever
חנון ושהיא אופי טוב:))
זה לא סטיגמה זה מה שהשם מציע ופריק זה לא אחד ששומע שיריר רוק ולובש שחור
שיהיה טאמבלר בוי כזה, לא פריק… ערס ממש לא וחנון… גם כן, העיקר שיהיה אופי טוב (:
אנונימית
זה לא סטיגמה פשוט מי שעושה את זה נקרא פריק אם את חושבת אחרת אז תסבירי לי מזה פריק
בוא אני אסביר לך מזה זה סטיגמה זה כמו שאומרים על בלונדיניות מטומטמות שכאילו כל בלונדינית מטומטמת וזה לא נכון ומה שאני אומר זה לא קשור אני אומר שכל מי שעושה את הדברים האלה נקרא פריק.
כי מה שזה אין פה שום הכללה זה כמו שכל מי ש 2 מטר ומעלה הוא גבוה
לרוב אני מתאהבת בחנונים (הם חמודים, ביישנים כאלה) אבל האקס שלי פריק כך ש... אין לדעת ;)
פריק בארור!
באותו הנושא: