3 תשובות
אז פשוט תאפרי יותר טוב
שואל השאלה:
^^אני חושבת שהאיפור הוא טוב וגם מחמיאים לי עליו
זה יותר על מה שאני מרגישה כי אני משנה יותר מדי דברים בעצמי
^^אני חושבת שהאיפור הוא טוב וגם מחמיאים לי עליו
זה יותר על מה שאני מרגישה כי אני משנה יותר מדי דברים בעצמי
אנונימית
קרה לי בהתחלה במיוחד שאני מאוד מגזימה עם האיפור גם ביומיום ופשוט מתרגלים לזה
אבל כן לפעמים זה מרגיש "מסכה" ושהגזמתי
אבל כן לפעמים זה מרגיש "מסכה" ושהגזמתי
אנונימית